Halo Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Har faktiskt ingen erfarenhet av spelet, utöver den brända skiva bror hade förr i tiden. http://img37.imageshack.us/img37/2201/ljusgladiator.th.jpg Fågel, fisk eller mitt i mellan? NVM, kom på att jag inte får vara med ännu Redigerad 6 april, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 NVM, kom på att jag inte får vara med ännu Får du visst, du får inte vara med på två timmar efter han postat sin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Får du visst, du får inte vara med på två timmar efter han postat sin bild. Oh fick för mig att det var under nästa omgång, fail. Spelet måste vara Shadow of the colossus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Oh fick för mig att det var under nästa omgång, fail. Spelet måste vara Shadow of the colossus! Korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts