Martin-123 Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Prince of Persia Sands of Time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 (redigerad) Rätt. Den här leken är alldeles för lätt. (Eller så är det jag som är så bra på att rita porträtt) Redigerad 29 mars, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Jag är så jävla sämst på att måla i paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Jag är så jävla sämst på att måla i paint! World of Warcraft: Wrath of the Lich King. 100% säker så här kommer min bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 (redigerad) World of Warcraft: Wrath of the Lich King. 100% säker så här kommer min bild Starcraft kommer med bild snart. http://pici.se/pictures/HUbeSBGGw.png Redigerad 29 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Starcraft kommer med bild snart. Men sluta med lättritade, obskyra electroindieplattor! JJ - No. 3. Kommer med bild imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Såja! Ingen aning, men fett cool bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Men sluta med lättritade, obskyra electroindieplattor! Kommer med bild imorgon. Ok ok, jag valde bara att rita något enkelt för jag inte vill sitta och göra värsta fina bilden och efter 20 sekunder är den inte aktuell längre. Sen blir det väl lite roligare om det är svårt att gissa sig till vad det är för att det ser så jävla kasst ut? Det är väl lite av lekens idé? Redigerad 31 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Ingen aning, men fett cool bild! Oj, tack Du har rätt. Big Fish, iaf. Jag ritar något lite enklare nu, promise! Sneakig edit! Förlåt om jag lät brysk - det var inte hur lättritad den var jag egentligen störde mig på, men genom att välja typ små, svenska electronicaband så stänger man ute ~80-90% av forumet från leken. Helt rätt förresten! Redigerad 31 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Oj, tack Sneakig edit! Förlåt om jag lät brysk - det var inte hur lättritad den var jag egentligen störde mig på, men genom att välja typ små, svenska electronicaband så stänger man ute ~80-90% av forumet från leken. Helt rätt förresten! Ninja edits är min grej. Iaf, det är lugnt, ska rita något nu. Edit: Jag hoppas att detta inte är för svårt. Den var ganska populär här på forumet när den kom så några borde iaf veta. http://pici.se/pictures/BXbMGtksW.png Redigerad 31 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Ninja edits är min grej. Iaf, det är lugnt, ska rita något nu. Edit: Jag hoppas att detta inte är för svårt. Den var ganska populär här på forumet när den kom så några borde iaf veta. Jag vet men jag kommer också behöva måla något jävligt enkelt, kan man gissa ändå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag vet men jag kommer också behöva måla något jävligt enkelt, kan man gissa ändå eller? Ja, fan, kör på. Hoppas jag inte skrämde folk med mini-fit på den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Into the Wild! Edit: och eftersom jag är 100% säker så lägger jag upp min bild. Denna bör lösas ganska snabbt! http://img638.imageshack.us/img638/9898/filmlollllll.png Redigerad 31 mars, 2010 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 (redigerad) Into the Wild! Edit: och eftersom jag är 100% säker så lägger jag upp min bild. Denna bör lösas ganska snabbt! Apocalypse Now. Känner mig hyfsat säker men you never know, så avvaktar lite . Redigerad 4 april, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Hatten > din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Ok, here we go: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Icewind Dale http://www.mobygames.com/images/covers/lar...65757559-00.jpg Ska klura ihop någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Icewind Dale Korrekt, what took you so long Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Korrekt, what took you so long Har faktiskt ingen erfarenhet av spelet, utöver den brända skiva bror hade förr i tiden. http://img37.imageshack.us/img37/2201/ljusgladiator.th.jpg Fågel, fisk eller mitt i mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts