DrStupid Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Dire Straits - Making Movies Mm go... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Aight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 (redigerad) Bon Jovi - Slippery when wet! edit: ingen tvekan, egentligen, jag claimar hatten. Redigerad 12 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag tycker ni ritar lite väl mycket albumfodral. Rita fler spel- och filmfodral! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Bon Jovi - Slippery when wet! Bra! Blev orolig att ingen skulle plocka den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Bra! Blev orolig att ingen skulle plocka den! Jag stirrade på den ett tag, tänkte "Den där... Den där känner jag igen", och efter några minuter trillade poletten ner! Seriöst, ingen som kan min bild ovan? Ledtråd: Artisten bevisade förra året att han inte levde upp till albumnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag stirrade på den ett tag, tänkte "Den där... Den där känner jag igen", och efter några minuter trillade poletten ner! Seriöst, ingen som kan min bild ovan? Ledtråd: Artisten bevisade förra året att han inte levde upp till albumnamnet. Michael Jackson har inte gjort något album som heter Alive? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 felsko räddar dagen och jag gissar på att det är: Invincible - Michael Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 felsko räddar dagen och jag gissar på att det är: Invincible - Michael Jackson Jarå! Minns när det släpptes, det fanns olika färger också. Så att man typ kunde samla dem, om man ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 DrStupids version av ett av tidernas mest klassiska album, och albumcovers också för den delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Revolver med The Beatles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Revolver med The Beatles. Mm rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Återanvänder min bild som ingen gissa på för några sidor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Återanvänder min bild som ingen gissa på för några sidor sen. Eftersom ingen kunde då heller känns ledtrådar på sin plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Eftersom ingen kunde då heller känns ledtrådar på sin plats. Titelspåret har varit med i flera tv-serier. Bandet är från Denver. Spelar "pianorock". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) http://www.rockeroom.net/wp-content/uploads/2009/11/the-fray-album.jpg Bild kommer snarast! -------------- Den här borde vara väldigt lätt, så jag höll bilden simplistisk och säger inget mer. Redigerad 13 mars, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Bild kommer snarast! -------------- Den här borde vara väldigt lätt, så jag höll bilden simplistisk och säger inget mer. Hitman: Contracts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) Hitman: Contracts? Filmen hade också dugat dugit dugt varit ok, fodralen ser likadana ut Der Hut ist dein! Redigerad 13 mars, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Filmen hade också dugat dugit dugt varit ok, fodralen ser likadana ut Der Hut ist dein! Tack, bild kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Tack, bild kommer. Hörru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts