Sniper Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Mass Effect 2 Planetscanning There is a thread for that. @ Henki Vilken genre handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Folkrock, småfilosofiskt, med dialekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Folkrock, småfilosofiskt, med dialekt. http://imagesb.ciao.com/ise/images/products/normal/033/product-653033.jpg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 N-nnneääej, det är inte Ebba Grön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Henkibojjs är ju bob hunds Jag Rear Ut Min Själ (Allt ska bort)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Henkibojjs är ju bob hunds Jag Rear Ut Min Själ (Allt ska bort)!! Ditt as. Här sitter jag o läser igenom tråden först o ser över hur dumma i huvudet folk kan va o så kommer du o svarar när jag kom på det så fort jag såg bilden. GLARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ditt as. Här sitter jag o läser igenom tråden först o ser över hur dumma i huvudet folk kan va o så kommer du o svarar när jag kom på det så fort jag såg bilden. GLARGH! [insert: Ondskefullt skratt] Ser det där som bekräftelse att det är rätt, ny bild: Haha, rätt ful och odetaljerad, men den borde kännas igen snabbt om ni inte fortsätter vara albumanfalfabeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 [insert: Ondskefullt skratt] Ser det där som bekräftelse att det är rätt, ny bild: Haha, rätt ful och odetaljerad, men den borde kännas igen snabbt om ni inte fortsätter vara albumanfalfabeter. Rage against the Machine - Battle of LA Får jag för mig men jag är bakis så man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Rage against the Machine - Battle of LA Får jag för mig men jag är bakis så man vet aldrig Correct Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Correct Inser dock att det va dumt av mig att gissa. Bärbar och måste förflytta mig för att få tillgång till mus vilket pga tidigare nämnda bakfylla känns mindre lockande. Såååå.. ni får lösa det som djur. Slåss om hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Haha, rätt ful och odetaljerad, men den borde kännas igen snabbt om ni inte fortsätter vara albumanfalfabeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Inser dock att det va dumt av mig att gissa. Bärbar och måste förflytta mig för att få tillgång till mus vilket pga tidigare nämnda bakfylla känns mindre lockande. Såååå.. ni får lösa det som djur. Slåss om hatten! PAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Henkibojjs är ju bob hunds Jag Rear Ut Min Själ (Allt ska bort)!! Yes! Jag trodde ni skulle ta det på mina ledtrådar: Svensk grupp. Den här skivan är lite av en "sell-out", inte lika bra som de tidigare. Jag skulle nästan säga att de sålt sig själva rejält. Men medge att det är jäkligt likt! Min: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=30587 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Redigerad 13 februari, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Jag vet! Men skickar det i ett PM bara för att bevisa det så slipper jag förstöra tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Offspring - Americana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Offspring - Americana Du vann, nu skapa något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Go edit: Fan vad snygg den blev btw! Redigerad 13 februari, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Offspring - Americana För övrigt en skiva som jag tror att de flesta i vår ålder äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Grace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts