Weener Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Hatten är din, hattbaaaaaaby,.......SCHATT BABY SCHAAATT BABAAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Thåström var rolig på Skavlan häromdagen, btw. Han tordes inte prata med Kat Von D pga sin "dåliga engelska" men när han frågade övriga gäster vad hon hade sagt så hade han förstått precis rätt Tänker du inte på Thorsten Flinck nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Okej, jag kom inte på nått bättre album för tillfället som jag orkade lägga ner ordentlig tid på, så här har ni ett! För att göra det simplare Albumet kom 2001 Bandet har slutat spelat men ska nog börja snart igen! Thrash-metal med väldigt roande riff då och då! Albumnamnet är skrivet med nästan samma stil som jag har skrivit det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Tänker du inte på Thorsten Flinck nu? haha.. Det där fick mig faktiskt att le Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 System of a Down - Steal This Album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 System of a Down - Steal This Album? ..... suck Fu mark, fu! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 ..... suck Fu mark, fu! =( Var det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Var det rätt? Uppenbarligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sen när spelar SOAD thrash metal, sen när släpptes albumet 2001 och sen när ska de börja spela igen? Aja, jobbar på något nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sen när spelar SOAD thrash metal Alternativ Thrash skulle jag vilja kalla det! sen när släpptes albumet 2001 Ajfan, såg nu att det var 2002, sry on that! och sen när ska de börja spela igen? En del olika källor säger att dom kommer börja någon gång detta år igen! Om det nu är säkert eller inte vet jag ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Ett av världens största metalband. Albumet släpptes 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sen när spelar SOAD thrash metal, sen när släpptes albumet 2001 och sen när ska de börja spela igen? Aja, jobbar på något nu. Tänkte preeeecis samma sak. Förövrigt den albumtitel som fått mig att dra på smilbanden mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 SlipKnot - All Hope Is Gone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 SlipKnot - All Hope Is Gone? Score!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 En riktigt lätt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Tänker du inte på Thorsten Flinck nu? Fan. Jo. Men Thåström har iaf varit med i Skavlan en annan gång: http://www.youtube.com/watch?v=odn75Jrm9eQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 En riktigt lätt nu. The Orange Box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Vet att det är rätt så: Hint: Jazzrap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 (redigerad) A Tribe Called Quests - The Low End Theory Edit: Vet att det är rätt, så slänger upp en bild! Redigerad 9 mars, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Amen vafan grappar! Bandet är från San Diego, sångaren har eget Skivbolag, och band-namnet är en surf-term! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts