AngryAxel Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Några låtar på skivan är "Jag älskar dig", men på tyska, "Miss stockholmsförort", och "Världens mest kända sångare för en dag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Thåström - Xplodera mig 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Thåström - Xplodera mig 2000 Du kan lägga upp ett fodral nu, du har säkert rätt och har du inte det är det dags för ett nytt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Du kan lägga upp ett fodral nu, du har säkert rätt och har du inte det är det dags för ett nytt ändå. 99% säker på att det är rätt. -- Gissa på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 99% säker på att det är rätt. -- Gissa på nu! Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Modest Mouse - We Were Dead Before The Ship Even Sank Men FU! Jag som la ner tid på den där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Men FU! Jag som la ner tid på den där! Jobbar på bild nu, editerar in senare! Orkade inte göra något från scratch, så den här är väldigt enkel. http://upl.gizgiz.nu/files/gjfk.jpg En hyllning till att de äntligen finns på Spotify! Redigerad 8 mars, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Thåström - Xplodera mig 2000 Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Thåström var rolig på Skavlan häromdagen, btw. Han tordes inte prata med Kat Von D pga sin "dåliga engelska" men när han frågade övriga gäster vad hon hade sagt så hade han förstått precis rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Thåström var rolig på Skavlan häromdagen, btw. Han tordes inte prata med Kat Von D pga sin "dåliga engelska" men när han frågade övriga gäster vad hon hade sagt så hade han förstått precis rätt Oj, jag hade missat att han var med. Tack, får kolla in! Mark: Ledtråd? "Väldigt enkel", my ass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Oj, jag hade missat att han var med. Tack, får kolla in! Mark: Ledtråd? "Väldigt enkel", my ass! Franskt Två bröder Albumet släpptes 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Godzilla. Turnerade med In Flames och Sonic Syndicate för 1,5 år sedan. Växthuseffekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Gojira - way of all flesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Gojira - way of all flesh Score! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Ace! ------------- Filmtajm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Road Perdtion! http://cheapestdvds.net/Road_To_Perdition-front.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sanning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 http://img710.imageshack.us/img710/5440/namnlsz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 http://img710.imageshack.us/img710/5440/namnlsz.jpg Oh wait.. no.. DU får ju inte ladda upp ett sånt album. Det blir ju föööör lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Blink-182 - Take off Your Pants And Jacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts