Misterwhoopee Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Självklart! Varsågoda grabbar, ny sida och ytterligare ett album. 1970-tal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Ok, tre ledtrådar då så vi kommer vidare. *Artistens förnamn börjar på D. *Red Hot Chili Peppers nämner det här albumet i texten till en av sina stora hitlåtar från år 2000. *Gyllene år på engelska är en ledtråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 David Bowie - Station to Station Eller hade vi någon obskyr 3 timmarsregel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 David Bowie - Station to Station Eller hade vi någon obskyr 3 timmarsregel? ...Cobain can you hear the spheres singing songs off station to station... 2 timmar. Men om någon annan kunnat skulle nog den skrivit vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 2 timmar. Men om någon annan kunnat skulle nog den skrivit vid det här laget. Precis, så länge man inte gissar inom några minuter så borde det inte spela någon roll. ----- Det finns en sak (mer säger jag inte) som gör den här väldigt uppenbar men jag hade redan ritat den när jag såg problemet så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Precis, så länge man inte gissar inom några minuter så borde det inte spela någon roll. ----- Det finns en sak (mer säger jag inte) som gör den här väldigt uppenbar men jag hade redan ritat den när jag såg problemet så... Arrr, jag vet men eftersom jag inte hinner ladda upp nån så lämnar jag den vidare. VÄRLDENS BÄSTA SKIVA! för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Blood Sugar Sex Magik med Red Hot Chili Peppers, som sagt en grym skiva. Stensäker på att jag har rätt, börjar på bild nu. Då jag är helt säker på att jag svarade rätt slänger jag upp ny bild nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 (redigerad) Blood Sugar Sex Magik med Red Hot Chili Peppers, som sagt en grym skiva. Fel. närå det var rätt. Redigerad 5 mars, 2010 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Blood Sugar Sex Magik med Red Hot Chili Peppers, som sagt en grym skiva. Stensäker på att jag har rätt, börjar på bild nu. Då jag är helt säker på att jag svarade rätt slänger jag upp ny bild nu. Fel. närå det var rätt. Pwnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Fel. närå det var rätt. Pwnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Pwnd Det var ju rätt, stolpskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Pwnd Inte direkt. Passar på att dra en ledtråd också: Titelspåret har varit med i flera tv-serier. Två har en sak gemensamt, bonuspoäng om ni vet vilka serier jag menar o vad de har gemensamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Doh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Right.. I vilket fall, slänger upp en lätt en så vi kan sätta igång igen. http://pici.se/pictures/TiIMEDjws.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Rolling Stones - Matchpoint Eller vänta, vad heter den? Flashpoint menade jag! Redigerad 6 mars, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Rolling Stones - Matchpoint Eller vänta, vad heter den? Flashpoint menade jag! You sir! - have this shiny, new hat! http://img682.imageshack.us/img682/8028/hath.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 You sir! - have this shiny, new hat! ...och det är iklädd den jag lägger upp nästa, mmyes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 ...och det är iklädd den jag lägger upp nästa, mmyes! Eminem - Puke (single) Skojar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Ledtråd: Det är en svensk skiva, stor artist. Hur kommer det sig att allt som släpptes på nittiotalet hette något med '2000'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Ledtråd: Det är en svensk skiva, stor artist. Hur kommer det sig att allt som släpptes på nittiotalet hette något med '2000'? För det var coolio, yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts