Mark Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Ledsen att det blev rätt sent, har varit upptagen hela dagen. Ett album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Ledsen att det blev rätt sent, har varit upptagen hela dagen. Ett album. Muse - Absolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 2 regler som kanske ska införas Regel numbero 1 Personen som precis har haft hatten får gissa på nästa bild efter 3 timmar Regel numbero 2 Om ingen bild kommer upp inom en tid på... låt oss säga 5 timmar? (undantag för nätter då en del sover) så är hatten fri? Regel nummer ett är väl okej, men regel nummer två tycker jag vi kan skippa. Bara dumt att stressa ihjäl lekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Muse - Absolution Score! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Ett album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 (redigerad) nvm. Redigerad 3 mars, 2010 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Mer än 24 timmar har gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Mer än 24 timmar har gått Då tycker jag att du kör, om du nu vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Kan inte jag få? Har lurpassat på den här kuliga leken i flera dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Kan inte jag få? Har lurpassat på den här kuliga leken i flera dagar nu. Hehe, vet inte om jag omedvetet fick hatten nu, men kör du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hehe, vet inte om jag omedvetet fick hatten nu, men kör du Sjysst! Här har vi alltså ett album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hallå där! 24-timmarsregeln gäller väl bara om någon gissat och sedan inte laddat upp ny? För nu har ju någon laddat upp en ny (Kattälskaren tror jag) men ingen har gissat. Och att ingen gissat på 24 timmar är väl inte detsamma som att hatten ska bli fri? Ledtrådar är nog snarare på sin plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hallå där! 24-timmarsregeln gäller väl bara om någon gissat och sedan inte laddat upp ny? Inte enligt tredje regelpunkten i förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Inte enligt tredje regelpunkten i förstaposten. Jag läste inte jag bara antog. Därför jag ställde det som en fråga. Men i såna fall så kör bara.. Tycker dock att det borde vara så som jag skrev. Eller att någon åtminstone måste BE om ledtrådar innan det ska postas ny. Annars är ju den föregående bilden arbete nerlagt helt i onödan av användaren Förövrigt vet jag vilket album det är whoopee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Jag vet också. The Dandy Warhols - Welcome to the Monkey House Redigerad 4 mars, 2010 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Jag läste inte jag bara antog. Därför jag ställde det som en fråga. Men i såna fall så kör bara.. Tycker dock att det borde vara så som jag skrev. Eller att någon åtminstone måste BE om ledtrådar innan det ska postas ny. Annars är ju den föregående bilden arbete nerlagt helt i onödan av användaren Förövrigt vet jag vilket album det är whoopee. kattälskaren kan ju ta hatten igen och posta sitt mästerverk igen och komplettera med ledtrådar i så fall! Och då antar jag att DrStupids hatt har tre kanter nu eftersom ditt svar inte var konkret. Edit: Sjysst skiva för övrigt! Redigerad 4 mars, 2010 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Edit: Sjysst skiva för övrigt! Mjorå, fast det är lite väl mycket filler kanske. ---- Här har vi en ännu schysstare skiva! Hint: Sent 80-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 kattälskaren kan ju ta hatten igen och posta sitt mästerverk igen och komplettera med ledtrådar i så fall! Och då antar jag att DrStupids hatt har tre kanter nu eftersom ditt svar inte var konkret. Edit: Sjysst skiva för övrigt! Ja alltså jag bara reagerade lite o undrade. Mig kvittar det Sitter bara o gissar för mig själv eftersom att det inte blir bra om jag ska rita också Mjorå, fast det är lite väl mycket filler kanske. ---- Här har vi en ännu schysstare skiva! Hint: Sent 80-tal Haha. Såg toppen av ljuset och trodde det va en ny banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Här har vi en ännu schysstare skiva! Hint: Sent 80-tal Tog en stund att komma på var jag sett det där omslaget... men... Sonic Youth - Daydream Nation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Tog en stund att komma på var jag sett det där omslaget... men... Sonic Youth - Daydream Nation? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts