Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) http://www.pici.se/pictures/bkulIVCJJ.jpg Eftersom bilden är väldigt slarvigt ritad i all hast kommer här några (väldigt generösa och ledande) ledtrådar: Brittiskt thrash-metal band som enligt Kerrang bär hela thrash-metal revival rörelsen på sina axlar Basisten dog i Luleå Bandets namn står längst upp på omslaget men fick inte plats på min bild Redigerad 1 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Evile - Enter The Grave! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Evile - Enter The Grave! Fuck Yes! Ett av mina favoritalbum! Bay area thrash på 10-talet! Den hatten lever så roligt, hatten är din baby! Redigerad 1 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Ledtråd: Ta den snabbt nu, någon! Redigerad 1 mars, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Japp! You sir, has one hat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 http://pici.se/pictures/lFmbVBPiX.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Micheal Jackson - Bad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Micheal Jackson - Bad? Omg. Jag får ta och införa en regel att den som nyligen haft inte får gissa inom 1-2 timmar. http://img709.imageshack.us/img709/5788/fedorafelthat.jpg Redigerad 1 mars, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Jag får ta och införa en regel att den som nyligen haft inte får gissa inom 1-2 timmar. Förlåt! Tänkte på det innan jag postade, och kollade första posten, men fanns ju ingen sådan regel så! : / Här kommer en lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Förlåt! Tänkte på det innan jag postade, och kollade första posten, men fanns ju ingen sådan regel så! : / Här kommer en lätt! Hollywood Undead - Undead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Hollywood Undead - Undead Eftersom jag inte kommer vara hemma på ett tag, så får du hatten! Albumet heter dock Swan Songs, men orkar inte vara petig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Hollywood Undead - Undead Skynda på nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 (redigerad) Skynda på nu då! Det är skola/jobb för oss som inte har lov eller är på APU, you know. Redigerad 2 mars, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 (redigerad) Det är skola/jobb för oss som inte har lov eller är på APU, you know. Exakt, jag har ju jättetråkigt. PS: Get back to work! Redigerad 2 mars, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 2 regler som kanske ska införas Regel numbero 1 Personen som precis har haft hatten får gissa på nästa bild efter 3 timmar Regel numbero 2 Om ingen bild kommer upp inom en tid på... låt oss säga 5 timmar? (undantag för nätter då en del sover) så är hatten fri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Om ingen bild kommer upp inom en tid på... låt oss säga 5 timmar? (undantag för nätter då en del sover) så är hatten fri? Det tycker jag är rätt kasst. Ganska tråkigt om folk inte ska få gissa innan de åker till skolan/jobbet w/e bara för att de inte kommer hinna hem och lägga upp en bild inom tidsramen... Majoriteten av användarna här är ju trots allt i skolan dagligen så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 2 regler som kanske ska införas Regel numbero 2 Om ingen bild kommer upp inom en tid på... låt oss säga 5 timmar? (undantag för nätter då en del sover) så är hatten fri? Den regeln finns ju Iofs 24h, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Tanken är fin, men 24h räcker gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts