Kebab Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 "Chainsaw in the cunt" ploppar upp i huvudet, vet att jag snappade upp det här på forumet för några år sedan. Om det är en grupp eller skiva vet jag emellertid inte, är inte så sugen på att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 "Chainsaw in the cunt" ploppar upp i huvudet, vet att jag snappade upp det här på forumet för några år sedan. Om det är en grupp eller skiva vet jag emellertid inte, är inte så sugen på att googla. Haha, nä! Det är en låt av Funeral Rape! Det här är ett annat band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Off topic: men fy fan vilka jävla namn det finns på både band o låtar o skivor. Har en kompis som spelar i bandet Maim. Deras skiva heter, o håll i er nu, From the womb to the tomb. in på CDON o leta upp det fodralet. Snajsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Cannibal Corpse dök upp i huvudet direkt. Efter lite googlande kom jag fram till att det kanske kan vara Tomb of the Mutilated? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Cannibal Corpse dök upp i huvudet direkt. Efter lite googlande kom jag fram till att det kanske kan vara Tomb of the Mutilated? OH BLOODDY GORY FUCKING YES IT IS SIR YOU WALKING CORPSE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/fodral.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/fodral.png Being John Malkovich/I huvudet på John Malcovich Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 (redigerad) Stämmer bra det! Hatten är din! Edit: Roligt att du stavade Malkovich på två olika sätt. Redigerad 27 februari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Stämmer bra det! Hatten är din! Edit: Roligt att du stavade Malkovich på två olika sätt. Den första Malkovich var copy-paste:ad och således den korrekta stavningen. Den andra skrev jag ur minnet trodde jag, men det blev inte helt rätt. Jag tänkte faktiskt på det medan jag skrev "Jag borde kolla så det blir likadan stavning." men det hade jag glömt när jag väl skrivit klart efternamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Go nuts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Kalle Baah - Blacka Rasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2010 Kalle Baah - Blacka Rasta Stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Ja just jävlar det här glömde jag bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Elliot Smith - Figure 8 Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Elliot Smith - Figure 8 Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Kom igen nu iwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Fixar bild när jag kommer hem (runt 16:00).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Fixar bild när jag kommer hem (runt 16:00).. A-hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 A-hem... A-hem indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Mja, det har gått 24h nu. Hatten är fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts