AngryAxel Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 The Tough Alliance - The New School Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 The Tough Alliance - The New School Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Hell yes! Ska iväg om ett tag, så om någon gissar rätt, och känner sig rätt säker på sin sak, kan denne ta hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Salem Al Fakir - This Is Who I Am *tar* Är väl egentligen en poster. Film. Tror inte ni får några svårigheter med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Zorro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 V for Vendetta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Zorro? lol V for Vendetta! Indeed! *gief hats* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Hahaha, här får ni något att bita i! Det kan mycket väl vara det värsta jag har gjort, så ni får ledtrådar nu på direkten! Det är en "fake-dokumentär". Regissören känner förmodligen alla igen. Den är drygt en timme lång. http://upl.gizgiz.nu/files/frgt.jpg Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Vad fan i helvete är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Vad fan i helvete är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Förlåt men.. Where In The World Is Usama bin Laden av Morgan Spurlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Förlåt men.. Where In The World Is Usama bin Laden av Morgan Spurlock? Wrong! Regissören har bland annat regisserat en utav 00-talets stora succéer. Redigerad 26 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Det som dyker upp i huvudet är Bad Taste, men det känns samtidigt väldigt fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Det som dyker upp i huvudet är Bad Taste, men det känns samtidigt väldigt fel.. Åfan, nu närmar det sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Braindead!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Braindead!? Haha, nej! Men nu jävlar närmar ni er! Jag kan vara snäll och säga såhär: Det rätta svaret finns inte på första sidan av Googles bildsökning. Jag har utgått från bilden JAG har på mitt omslag av filmen (ja, jag äger filmen). Jag är rätt säker på att det finns ett originalomslag som inte alls är i närheten av det jag har ritat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Haha, nej! Men nu jävlar närmar ni er! Jag kan vara snäll och säga såhär: Det rätta svaret finns inte på första sidan av Googles bildsökning. Jag har utgått från bilden JAG har på mitt omslag av filmen (ja, jag äger filmen). Jag är rätt säker på att det finns ett originalomslag som inte alls är i närheten av det jag har ritat. Forgotten Silver av Peter Jackson! Redigerad 26 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Forgotten Silver av Peter Jackson! Hahaha, klart det är den! Ser ni inte vad lik min bild var? Jag skulle inte ha varit så generös med ledtrådar, hoppades att jag skulle förstöra leken! Redigerad 26 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Varnig för äcklig bild! http://www.pici.se/pictures/OxYQodkxG.jpg Lite ledtrådar: Kanske världens mest brutala band Kända för sina enormt äckliga och blodiga skivomslag Deras skivor är bannlysta i flera länder Också kända för sina lika brutala och blodiga texter (handlar ota om odöda som gräver upp lik och äter deras inälvor, mördare som slår sönder ditt ansikte med en hammare, hur man våldtar kvinnor med en kniv i underlivet och liknande) Brutal death metal band från USA Redigerad 26 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Hahaha, klart det är den! Ser ni inte vad lik min bild var? Jag skulle inte ha varit så generös med ledtrådar, hoppades att jag skulle förstöra leken! On GTASajten, game ruins you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts