Tweak Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 shout out louds* Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 (redigerad) Rätt! Ni får säga till om ni vill ha ledtrådar. Redigerad 24 februari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Det hade ju suttit fint med en LITEN ledtråd, just to get us going. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Svensk Duo ifrån Östersund/Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 http://pici.se/pictures/JhHdqAwmn.png shout out louds* Rätt! Alltså, jag måste vara dum i huvudet, men jag får inte ihop din bild med denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Alltså, jag måste vara dum i huvudet, men jag får inte ihop din bild med denna. *bild* Titta på Spotify. Annan bild där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Alltså, jag måste vara dum i huvudet, men jag får inte ihop din bild med denna. Snarare Spotify som är dumt i huvudet, kolla omslaget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 Titta på Spotify. Annan bild där! Se på fan. Vilken luring. Proceed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 En till ledtråd då.. Dem spelar Electro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Efter frenetiskt googlande har jag kommit fram till Pulpa. Albumnamnet har jag ej funnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 (redigerad) Då säger jag att albumet heter Fightmusic! http://cdon.se/media-dynamic/images/product/001/665/1665294.jpg Redigerad 25 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Efter frenetiskt googlande har jag kommit fram till Pulpa. Albumnamnet har jag ej funnit. Då säger jag att albumet heter Fightmusic! *Bild* Rätt! Det är Pulpa - Fightmusic. Ni får dela på hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Kör Mark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Bild kommer upp senare! dvs typ nu! http://upl.gizgiz.nu/files/ht.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Bild kommer upp senare! dvs typ nu! http://upl.gizgiz.nu/files/ht.jpg Du menar väl inte Metallica - Load? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 (redigerad) Du menar väl inte Metallica - Load? Nejlol Ledtrådar då. Svenskt band. Två bröder spelar i bandet. "Your Funeral. My Trial" Redigerad 25 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Niggas, please. Bandet bildades 1996 av medlemmar från de legendariska banden At The Gates och Dissection. De har fått två Grammisar. Det senaste albumet kom 2008. De spelar en blandning utav thrash och death metal. En snabb googling så har ni svaret på 2 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 The Haunted - Versus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 The Haunted - Versus http://www.waytooloud.com/wp-content/themes/waytooloud/images/people/The%20Haunted%20-%20Versus.jpg Nigga yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 (redigerad) Redigerad 26 februari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts