Patrik Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Vet inte varför jag gör den här tramstråden, men jag har funderat på de två översta frågorna ett tag, så det ska bli intressant att se hur ni svarar! Den sista frågan satte jag dit för att fylla ut utrymmet. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 En kvinna med en mans huvud och röst, papperspåse på huvudet och en överenskommelse att hålla tyst under akten. Jag äter helst. Suga av tjuren, det är något jag faktiskt redan ägnar min fritid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Jag har sex med kvinnan med mansröst och manshuvud. Not like that's ever gonna happen... Jag äter Jag suger av, men bara om jag är under dödshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Jag har sex med kvinnan med mansröst & manshuvud. Jag har sex helst, kan ju äta senare. Jag suger hellre av av en tjur än blir påsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 (redigerad) Jag har sex helst, kan ju äta senare. Eller så äter man först och slipper knulla hungrig Redigerad 11 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Eller så äter man först och slipper knulla hungrig Man knullar och sen ska kvinnan göra en baconmacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Man knullar och sen ska kvinnan göra en baconmacka. Win-Win situation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Man knullar och sen ska kvinnan göra en baconmacka. Med mjukost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts