Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 OM man gjorde detta samtidigt som man bajsade kunde jag förstå för det tar ju lite tid och det är ju trots allt ganska avslappnande att sitta o läsa o trycka ut en liten neger. Men att göra det när man pissar låter i mina öron helt fläppt. Det tar ju 10 sek o sen är man ju klar. Vad hinner man läsa på 10 sek? Borsta tänderna samtidigt som jag måste ha händerna i närheten av mitt kön känns inte fräscht. Inte för att jag skulle tro att det är smutsigare än resten av min kropp men just för att jag inte vill ha mitt kön i munnen. men ja. Intressant o se hur olika folk är. Hade inte ens hört om någon som läste när han kissa. Att man är pissnödig är bara en bortförklaring. Man sätter sig och pissar, läser en tidning, en kvart senare är man klar med tidningen. Då kan man gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag bor hos mina föräldrar fortfarande. Du har en tolerant mamma va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Vet jag att det bara är att kissa lite lätt och gå därifrån står jag. Men om man inte är säker (oh, come on, det kan man inte alltid vara) är det givet att man sitter. Sen är det rätt skönt att sätta sig ned och vila benen också, det har inte så mycket med kisseri att göra. Hey, jag ska faktiskt på toa nu, och jag lär sitta för att jag är lite trött i benen. :yes: Vote: Varierar. Typ precis vad du sade. Ordstävet "lite skit har väl aldrig skadat" är en bra sammanfattning av mina åsikter kring renhets-debatten i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag står upp om jag inte är trött eller tänker bajsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Det varierar. Hemma sitter jag oftast, är jag på jobbet/på besök hos någon står jag oftast. And btw. Tidningsläsning är nästan ett måste om man gör numero två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Stå ofc, man är ju man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Stå ofc, man är ju man! Lyfta på ena benet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Ja, när jag är trött. Typ morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Lyfta på ena benet? Hehu. Står upp när jag pissar. Är nästan det enda manliga med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Ja, när jag är trött. Typ morgonen. Lulz - då, om inte annars, kan man vara säker på att jag står. Och den lustigkurre som tänkte dra ett morgonståndskämt... Well, jag hann före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) Lulz - då, om inte annars, kan man vara säker på att jag står. Och den lustigkurre som tänkte dra ett morgonståndskämt... Well, jag hann före. Då får man ju stå i 45 graders vinkel framåtböjd.. Redigerad 10 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Efter som toaletter är äckliga sitter jag inte ner om jag inte måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Efter som toaletter är äckliga sitter jag inte ner om jag inte måste. Din toalett är säkerligen mer bakteriefri och mindre äcklig än t.ex. din säng. Just sayin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Står upp för det mesta, men ibland när man tycker man bör skita, så sätter man sig ner, men det kommer ingen skit, utan man pissar bara. Då känner man sig bra dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 (redigerad) Jag har inte läst hela tråden, men någon annan lär ju ha skrivit det här innan: Den här tråden igen? Verkligen? Kan inte ens ha varit ett halvår sedan förra gången. Hur som helst så sitter jag alltid ner såvida jag inte är på allmänna toaletter. Din toalett är säkerligen mer bakteriefri och mindre äcklig än t.ex. din säng. Just sayin'. Ser framför mig hur L_Voll får ett schönt FFUUUUUUUUUUUUUU-ryck när han läser det där. Redigerad 13 februari, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Står upp såklart, vemfan behöver en prostata ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Hemma och hos flickvännen sitter jag, hos kompisar och "out public" så är det stående som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 VAAA, är det på allvar såhär vanligt att killar verkligen sitter ner när de ska pissa? Haha, tror jag aldrig har varit med om nåt som har förändrat min världsbild såhär mycket! Står alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Jag kan inte sikta för fem öre så jag sitter jämt ner. Dock inte på offentliga toaletter, då får jag skärpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Din toalett är säkerligen mer bakteriefri och mindre äcklig än t.ex. din säng. Just sayin'. Bakteriefri kanske, men äcklig njaaaa. Och toan har snusk från massa andra människor! Ser framför mig hur L_Voll får ett schönt FFUUUUUUUUUUUUUU-ryck när han läser det där. Hah, kan du beskriva hur det skulle se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts