Boomer Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) Om det smakar kött och är billigare, what's the ham? Eh, eh, see what I did there. Viktiga inlägg får nya sidor. Redigerad 10 februari, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Kött som kött vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Om det smakar kött och är billigare, what's the harm? Men det är ju det det inte kommer bli - en ihoplimmad oxfilé kommer med all sannolikhet att säljas för ungefär samma pris som en oxfilé. Tror du köttmarknadsaktörerna skulle missa att ta ett sådant guldläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Eh, eh, see what I did there. Viktiga inlägg får nya sidor. NAEJ, jag ville ju! Som sagt så låter det sjukt äckligt, men det är klart att det kommer smaka likadant. Jag ser inga konstigheter med det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Kött fifaaaaaaaaaaaaaan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Hallå där, kött och blåbär. Ser inte riktigt problemet i det hela här. Så länge det smakar som det smaka skall, så är det väl inget att bry sig om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Jag ska bara köpa kött som blivit klistrat från och med nu! Det ska gärna smaka så äckligt som möjligt också! Fan grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Perssons ihop klistrade skinkor. Klistrat är godast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 I de opinionsundersökningar jag sett, har "ney"-sidan haft en klar majoritet för detta köttklister, men här tycks i stort sett alla vara "yay". Vadan detta? GTAsajten har inget emot klistrat kött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 I de opinionsundersökningar jag sett, har "ney"-sidan haft en klar majoritet för detta köttklister, men här tycks i stort sett alla vara "yay". Vadan detta? GTAsajten har inget emot klistrat kött? Jag skulle personligen inte köpa klistrat kött, särskilt om det är billigare än motsvarande utan klister. Det skulle antagligen vara tecken på lägre kvalitet. Om folk vill köpa klistrat kött kan de få göra det, men jag tänker dock inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 I de opinionsundersökningar jag sett, har "ney"-sidan haft en klar majoritet för detta köttklister, men här tycks i stort sett alla vara "yay". Vadan detta? GTAsajten har inget emot klistrat kött? Så länge det är märkt på paketet har jag inget problem. Skinka har ju som sagts limmats ihop i alla tider utan att någon klagat. Om detta kan minska mängden kött som slängs så är det ju bara bra. Vad har ney-sägarna för anledningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts