Gof Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag gör ett reportage under min APU och behöver er, fellow forumiters, hjälp. Tydligen så är vårat underbara tema för veckan ungdomar som har flyttat hemifrån. Eller bor med en rumskompis, bara man inte bor hos sina föräldrar. Om du bor ensam hemma så får du väldigt gärna hjälpa till; skriv ner vad du har förtärde förra veckan. Inga namn kommer att nämnas, så du förblir anonym. Tack, GTASajten. <3 Mån: Tis: Ons: Tors: Fre: Lör: Sön: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag hade hjälpt, om jag kom ihåg vad jag åt förra veckan. Jag kommer bara ihåg en Big One pizza och hamburgare lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag kan helt ärligt säga att jag åt Billys Panpizza varje dag första veckan när jag flyttade till Skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Nu bor jag hemma hos mamma, men även om jag inte gjort det så skulle jag aldrig i hela livet komma ihåg vad jag åt förra veckan! Never! Kommer knappt ihåg vad jag åt igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag försökte mig på att svara, men det är helt enkelt för svårt att komma ihåg vad man åt varje måltid hela veckan. Fler reagerar liknande, så ta det som konstruktiv kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Jag bor med tjejen ibland, och då brukar det se ut så här. Mån: Kyckling tikki masala Tis: Enchiladas Ons: Makaroner och köttbullar med brunsås Tors: Lax och något till Fre: Pizza Lör: Pannkakor Sön: minns inte.. Till frukost blir det oftast omelett, stekt ägg eller korv Redigerad 9 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Mån: Inget speciellt, mackor, filmjölk, nån frukt eller så Tis: Fläskkotlett, vitlökspuré potatis&kålrot i ugnen Ons: Mackor Tors: Pasta med en vegetarisk sås som jag inte minns vad det var i Fre: Olika pajer, kött och veggo. (hos en polare) Lör: Varm sallad med bland annat rödbetor och Stiltonost i, nybakat surdesgbröd. (hos min syster) Sön: Lasagne (infryst sen tidigare) Redigerad 9 februari, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Jag kan logga den här veckan, och lägga upp resultaten. Hur pass detaljerad vill du att man ska vara? Mån: Frukost: Se tisdag frukost. Middag: Samma spaghettirätt som tisdag lunch. Tis: Frukost: Skål med lättfil, müsli, kruskakli, russin, pekannötskärnor, kanel, honung. Stor kopp té. Lunch: Spaghetti med en italiensk-asiatisk tomatsås av krossade tomater, mjölk, kidneybönor, fänkål, gul lök, vitlök, kummin, kardemumma, oregano. Middag: Två avokadohalvor med keso, en "varma koppen" sparrissoppa, en skogaholmslimpskiva med smör och ost Övrigt: Frukt. Två mandariner, en kiwi, en apelsin. En skål fil med müsli till mellanmål. En bit mörk choklad. Ons: Frukost: En skål havregrynsgröt med äppelmos, kopp té Lunch: Snabbnudlar, en brödskiva, en morot Fika: Två limpskivor med keso, några pekannötter Middag: En macka, med smör och ost, ett äpple, några nötter Tors: Frukost: Fil, müsli, en macka, kopp té Lunch: Nudelwok med broccoli, paprika Middag: Spaghetti med italiensk-asiatisk tomatsås Fre: Frukost: Fil, flingor, té Lunch: Spaghetti med italiensk-asiatisk tomatsås (aye, jag lagade en stor sats) Lör: Sön: Redigerad 12 februari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Dude, Wu Zi och Axel. Tack <3. Ni andra, tack ändå. Jag kan logga den här veckan, och lägga upp resultaten. Hur pass detaljerad vill du att man ska vara? Ganska ytligt duger gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) -c Redigerad 12 februari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 (redigerad) Tar man bara en random vecka hos mig kan jag lova att det är väldigt enformigt. Jag gör nämligen alltid storkok som räcker en vecka och jag ser inga problem med att äta samma sak till lunch och middag en knapp vecka. Hell, är det nåt riktigt gott jag gjort kanske jag gör fler laddningar. Riktigt många till och med. Men jag byter alltid så att man har nåt annat efter en och en halv-två veckor som mest. De senaste laddningarna har bestått av köttfärssås med majs, kidneybönor, krossade tomater med franska örter samt chilikryddor till ris. Just nu äter jag korv stroganoff bestående av falukorv, wokgrönsaker, en stroganoff-creme fraiche (matlagningsgrädde? Vad heter de med kryddor i locket?) och tomatkross till ris. Min frukost har alltid sett likadan ut och kommer nog alltid göra det också, med viss variation. Havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk, lingongrova med leverpastej, ibland med marmelad. Då och då äter jag även yoghurt (oftast Samoa eller jordgubb) samt frebaco fruktmüsli. Redigerad 10 februari, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Bor med sambo men.. Måndag: Grönsakswok med soyakött serverat med råris Tisdag: Potatisgratäng med sojakött Onsdag: Indisk cashewnötgryta med ris Torsdag: Spaghetti med tomat och röda linser-sås Fredag: Hemmagjord pizza Mest jag som lagar maten, till frukost brukar jag äta egenbakat bröd med havregrynsgröt och kaffe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts