Wu Zi Mu Skrivet 5 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 (redigerad) Beställde just hem massor av amerikanskt snacks o godis. Ska bli en upplevelse att smaka koladoppade popcorn, jordnötskrämsfyllda chokladbitar, onion rings och cheese fries. Längtar Redigerad 5 december, 2011 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 ..:TOBAK! Har inte rullpapper. Funderar på röka toapapper. Tror det är en rätt dålig idé. 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Beställde just hem massor av amerikanskt snacks o godis. Ska bli en upplevelse att smaka koladoppade popcorn, jordnötskrämsfyllda chokladbitar, onion rings och cheese fries. Längtar Sluta fresta mig Skulle vara jävligt gott med en stor jävla fet kebabpizza atm. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Shiit, fick precis sjuka cravings efter en double-double från In-N-Out Burger. Godaste hamburgaren jag har ätit i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2013 Mother of god. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 februari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2013 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/6669009_700b.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts