AngryAxel Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Håll med om att du blir lite sugen! Jag kan med handen på hjärtat säga nej! Man skulle säkert kunna lägga upp den och ta en snygg bild så att den ser med aptitlig ut... Men just nu ser jag bara fett, dött djur, och tomatsås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Heh, jag vet vad ni tänker säga men jag har haft feta jäkla köttcravings på sistone. Alltså inte fint kött utan bara en jäkla kebab eller något. Men sånt går över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Efter att ha fått reda på denna ny smak från ditt inlägg i Vardagssnack är även jag väldigt intresserad att införskaffa ett paket Ballerina Kladdkaka. MUMS. And I just tried it. Helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Jag är sjukt sugen på vanlig kladdkaka, har vart det sen vi pratade om det för en vecka sen. Funderar på att fara å köpa en sån där låda imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Daimglass i en sån där rund, dyrare låda. OMnomnom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Jag är sjukt sugen på vanlig kladdkaka, har vart det sen vi pratade om det för en vecka sen. Funderar på att fara å köpa en sån där låda imorgon.. Haha, minns att jag knarkade en massa såna där kladdkakor under ett lan! Fan skitgott ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Jag skulle göra vad som helst för att få äta dricka öl med någon just nu. Är så förbaskat sugen, men det finns ingen, verkligen ingen vän som har pengar eller sitter hemma och gör ingenting som jag. Dricker ett glas vitt med pappa istället, men det är inte lika kul om den andre redan är lullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Jag skulle göra vad som helst för att få äta dricka öl med någon just nu. Är så förbaskat sugen, men det finns ingen, verkligen ingen vän som har pengar eller sitter hemma och gör ingenting som jag. Dricker ett glas vitt med pappa istället, men det är inte lika kul om den andre redan är lullig. Jag hade gärna vart på. Det är för sällan man tar tid och knäcker en öl med vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Heh, jag vet vad ni tänker säga men jag har haft feta jäkla köttcravings på sistone. Alltså inte fint kött utan bara en jäkla kebab eller något. Men sånt går över. Finns det något som hindrar dig? Kommer du känna dig som en dålig människa om schlafsar i dig en kebab? Menar inte att låta dryg, är bara nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Finns det något som hindrar dig? Kommer du känna dig som en dålig människa om schlafsar i dig en kebab? Menar inte att låta dryg, är bara nyfiken. Om jag inte har helt fel, vilket jag förmodligen har och kommer bli utskrattad och bränd på bål av P-C, men jag tror att han är vegan/vegetarian eller något annat fränt ord på V pga. hur slakten fungerar, hur vidrigt det egentligen är och han vill inte stödja köttbolagen med att köpa kött. Och att hans flickvän/fru/kvinna/get/viking/pirat/drake/ninja/vårtsvin/jungeldjur/djungelvrålpåse/drakdödare/drakfanskap(c wut I did thar)/somalisk krigsherre eller kvinnan han just nu är tillsammas med också är vegan. But what do I know, I'm that guy on the corner with the funny moustache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2011 Visserligen är det en dryck, men Arlas bananmjölk är något som jag är jättesugen på jätteofta i mitt vuxna liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2011 Om jag inte har helt fel, vilket jag förmodligen har och kommer bli utskrattad och bränd på bål av P-C, men jag tror att han är vegan/vegetarian eller något annat fränt ord på V pga. hur slakten fungerar, hur vidrigt det egentligen är och han vill inte stödja köttbolagen med att köpa kött. Och att hans flickvän/fru/kvinna/get/viking/pirat/drake/ninja/vårtsvin/jungeldjur/djungelvrålpåse/drakdödare/drakfanskap(c wut I did thar)/somalisk krigsherre eller kvinnan han just nu är tillsammas med också är vegan. But what do I know, I'm that guy on the corner with the funny moustache. Nä, det är såklart en bra fråga. Jag arbetar med kött varje dag och det skulle vara så lätt att äta lite men det som hindrar mig nu är mestadels de etiska aspekterna (slakten och hur djuren behandlas), miljöaspekterna (att det odlas fruktansvärt mycket soja, vete och andra grödor enbart för att föda slaktindustrin) samt att det har nu gått 3 år sedan jag åt kött sist. Nu när det har gått så pass lång tid så känns det som jag är liksom på en lång "streak" som är onödig att bryta utan god anledning. Att min flickvän är vegetarian är ju också en bidragande faktor men hon fungerar mest som ett stöd i det avseendet. Jag hade länge velat gå över till veg men inte haft orken eller initiativet. Så hon hjälpte mig att ta det steget liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 21 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2011 Åt Sushi igår, vill ha det nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2011 Bli gym nu och en feet pizza efter Skit sugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 (redigerad) En box från Asia Thai Palace skulle inte vara dumt alls just nu. Om ni nånsin åker genom övik, stanna och köp en box för 50 kronor därifrån. Fantastiskt gott! Redigerad 22 november, 2011 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 En box från Asia Thai Palace skulle inte vara dumt alls just nu. Om ni nånsin åker genom övik, stanna och köp en box för 50 kronor därifrån. Fantastiskt gott! http://static2.devote.se/gallery/big/20110614/d1f86cec5d4ab8eb6aaf70393ce759f1.jpgJäklar, det där ser asgott ut! Har du lust att dela med dig av allt vad den innehåller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 En box från Asia Thai Palace skulle inte vara dumt alls just nu. Om ni nånsin åker genom övik, stanna och köp en box för 50 kronor därifrån. Fantastiskt gott! Det var den mest välfyllda thailådan jag någonsin sett. Herrejävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2011 (redigerad) Den där bilden drog jag bara från internet, men bland ingredienserna så finns ris, äggnudlar, wokgrönsaker, kyckling, biff, friterad kycling eller friterade räkor och en massa annat. Finns många olika kombinationer, många olika såser och kryddor dessutom kan du blanda om dom hur du vill och inte bara gå efter dom 15 färdiga boxarna som finns. För 50 kronor/st så känns det nästan som att man rånar dom! Dom blev ganska populära, väldigt snabbt, så nu är det typ en av dom mest upptagna restaurangerna i övik. Fan, jag blev ju skitsugen nu! Har tre mil till stan, är det värt det? Edit: Bilden kommer från internet, med boxen kommer från Asia Thai Palace ändå! Ville bara klargöra det.. Redigerad 22 november, 2011 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Chacarero verkar ju vara guds gåva till den midnattshungrige människan. Fan, Simpa. [2011-12-04 23:50:14] eXotic: I pollo, som jag beställt alla gånger är det kyckling, guacamole, tomat, gröna bönor, något starkt som jag tror heter peres, lök och säkert något mer jag glömt [2011-12-04 23:50:56] eXotic: Ser ut såhär ungefär [2011-12-04 23:50:57] eXotic: http://www.google.se/search?hl=sv&safe=off&q=chacarero&gs_sm=e&gs_upl=152987l153937l1l154035l9l5l1l1l1l0l159l574l1.4l6l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1920&bih=915&um=1&authuser=0&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=BvnbTu6rEILO4QTn-MGHDA [2011-12-04 23:51:02] eXotic: Löjligt gott. [2011-12-04 23:51:20] eXotic: Majonäs med tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 (redigerad) Chacarero verkar ju vara guds gåva till den midnattshungrige människan. Fan, Simpa. [2011-12-04 23:50:14] eXotic: I pollo, som jag beställt alla gånger är det kyckling, guacamole, tomat, gröna bönor, något starkt som jag tror heter peres, lök och säkert något mer jag glömt [2011-12-04 23:50:56] eXotic: Ser ut såhär ungefär [2011-12-04 23:50:57] eXotic: http://www.google.se/search?hl=sv&safe=off&q=chacarero&gs_sm=e&gs_upl=152987l153937l1l154035l9l5l1l1l1l0l159l574l1.4l6l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1920&bih=915&um=1&authuser=0&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=BvnbTu6rEILO4QTn-MGHDA [2011-12-04 23:51:02] eXotic: Löjligt gott. [2011-12-04 23:51:20] eXotic: Majonäs med tror jag Varsågod, jag kan berätta för dig var Don Chacarero huserar, så är det bara att du svänger förbi när du är i Norrpan någon gång. (Vill bara tillägga att Pebre hette det, inte Peres.) Redigerad 4 december, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts