filipcombat Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Tja! Jag undrar om någon vet någon fiddy (Kan va begagnad)som kostar runt 1500kr.(Helst billigare) Hittade den här http://www.motorsweden.se/product_info.php?pid=172 något att ha eller? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Är du en 14årig bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Är du en 14årig bot? Man börjar ju undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Man börjar ju undra Varför börjar ni undra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Varför börjar ni undra det? Du ska data (data, viktigt), soft air gun och en fiddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Du ska data (data, viktigt), soft air gun och en fiddy. Soft fick jag inte köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Soft fick jag inte köpa För din mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filipcombat Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) För din mamma? Det har inte du med o göra ;D Nää men kan vi seriöst snacka om du vet någon fiddy som kostar runt 1500kr? För din mamma? Kan vi inte snacka mer om min fråga eller? Redigerad 7 februari, 2010 av filipcombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 http://www.blocket.se/dalarna?q=fiddy&...;ca=6&md=th Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Sålde en Sf pro 125cc för nån månad sen för 1500 riksdaler, Jävla skitgrejer som bara går sönder. Bättre att satsa på något dyrare då kvalitéts hojarna har så jävla mycket mer att ge än de billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Om jag vore du så skulle jag sparat tills jag hade, minst 4000kr och köpt en dyrare, men bättre. Du tjänar på det i längden, dem håller, är bättre osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Ibland vill man så jävla gärna ha en grej att man köper den billigaste man kan hitta, men det leder bara till besvikelse. Så följ våra råd och satsa på att köpa kvalité senare när du har mer cash, det håller längre och du slipper deppa när den billiga skiten går sönder. Redigerad 8 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts