Mordos Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Ser ut exakt som en av valparna vi fick för ett par månader btw, här är en gullig bild på den ena, den enda som är kvar för tillfället, Bruno Fan vad söt! Men vad är det han har på nosen/runt munnen? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Den här måste ni ju ha sett förr. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fan vad söt! Men vad är det han har på nosen/runt munnen? Jag skulle tippa på snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Jag skulle tippa på snö Aha! Nu ser jag ju att han är utomhus Jag fokuserade på det söta trynet Redigerad 8 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Jag vill haa! Puppy Partners in Crime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 (redigerad) Mina mungipor är uppe vid öronen genom hela klippet! Fan så söta de kan vara Redigerad 22 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Mina mungipor är uppe vid öronen genom hela klippet! Fan så söta de kan vara Håller med dem är så söta. Tänk att ha dem som husdjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Håller med dem är så söta. Tänk att ha dem som husdjur Tills de blir vuxna och tokfarliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Fan vad söt! Men vad är det han har på nosen/runt munnen? Kokain skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Fan vad söt! Men vad är det han har på nosen/runt munnen? Kokain skulle jag gissa på. Helt rätt! Bruno körde en Tony Montana skämt åsido, det är, som någon nämnt, snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 (redigerad) Skulle kanske ha passat bättre i humortråden... Redigerad 15 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=g9f-6jygRJk Älskar hur den ser så jävla nöjd ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Aaaaw! Det jag saknar allra mest med våran kanin är att - som på filmen ungefär - bara ligga bredvid honom och titta på när han ligger och andas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Meet the sloths Hur kan man vara så ful och samtidigt så gullig? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts