Boomer Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Ja, vi har en tråd för roliga saker och en för häftiga saker, så varför inte en för gulliga saker? Försök inte säga att ni är för manliga för det, det har redan "bild på dig själv" förstört ganska mycket av. Så, langa upp bilder/filmer/vadsomhelst och låt "aaaww" kommentarerna flöda! Jag börjar! http://pici.se/pictures/PakUpnxBs.jpg Finns det redan en sån här tråd så blir jag ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 http://pici.se/pictures/PakUpnxBs.jpg Bild nummer 2. Tigern: Let me go! Apan: YOUS GOT A PURDY MOUF, SON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Den här är ju given. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) Redigerad 7 februari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Den här är ju given. Jag blir fortfarande tårögd av den där videon . Så nedrans fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Jag blir fortfarande tårögd av den där videon . Så nedrans fin. +1 Amen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Hahahahah! Fy fan så bra! Gulligt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Naaw älskar dessa hundar Och tro inte att jag blir nya Gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Naaw älskar dessa hundar Och tro inte att jag blir nya Gizmo Den där var ganska onödigt, don't you think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Den där var ganska onödigt, don't you think? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Varför? "Brad Pitt är snygg, men tro inte att jag är någon jävla bög för det!!1 " Samma skit. Dryg, onödig kommentar från Agentens sida. Redigerad 8 februari, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Varför? "Och tro inte att jag blir nya Gizmo" Klingar ruskigt nedsättande i mina öron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Återgå till topic. /U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Återgå till topic. /U Aaaaaaw! ------------------------ Jag är grymt intresserad av att skaffa en bullterrier, så det här är ju givet: Redigerad 8 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tycker nog allt att jag och ze dog passar in här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tycker nog allt att jag och ze dog passar in här ! Oooooh, ser ut som molly när hon var liten valp. http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2670/184/110/862470713/n862470713_6535078_1181449.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Tycker nog allt att jag och ze dog passar in här ! Ser ut exakt som en av valparna vi fick för ett par månader btw, här är en gullig bild på den ena, den enda som är kvar för tillfället, Bruno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts