P-C Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Hyra 2500:- El ungefär 1000:- Mat 1000:- Sen är det väl tobak och alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Nöjen, alkohol och kläder, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Saker jag inte behöver. Victim of Consumerism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Cigaretter och alkohol.... ...i was looking for some action but all i found was cigarettes and alcohol... ___ Tror väl de flesta vet vad jag lägger mina pengar på vid det här laget. Om inte så är det som sagt bara att ta en kik i den där tråden i Musik, Film & Grafik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Något ätbart, WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Man ju inte några direkta utgifter när man bor hemma så godis/läsk/mat är väl det som jag lägger mest pengar på. Januari månad spenderades det 1600 på bilskola (Körlektion+Hyra av bil till uppkörning+Riskettan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Öl. Jag röker inte, jag snusar inte och jag har ganska lätt att sneda på sprit så "ingen som gnäller när jag beställer EN STOR STARK!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Alkohol, tobak, medicin. Ett antal tusen varje månad. Sällan jag faktiskt köper något vettigt förutom mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 ätbara saker och spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Alkohol, cigaretter och röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Alkohol, äta ute och till viss mån kläder är de faktorer som fullkomligt slukar mitt studiebidrag var eviga månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts