dibel Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 (redigerad) Hur ofta tittar du på film? Senaste filmen jag såg var Snatch. - Jag reserverar mig för en misslyckad omröstning. Redigerad 5 februari, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 (redigerad) Oftast en gång om dagen. Kom nyss tillbaka från Boondock Saints. Redigerad 5 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Lite olika, men det brukar vara minst en film om dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Brukar inte bli fler än två-tre filmer om halvåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Brukar bli 1-3 filmer på helgen, på vardagar har jag inte tid. Alltså minst 1 gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Var mer förut men nu förtiden blir det runt 1-3 filmer i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Alldeles för lite, kan jag säga. Film känns inte så lättillgängligt av nån anledning. Antingen tankar man nån som ofta är buggig och tar evigheter att få ned, eller så tittar man på teve där det är 70% reklam, eller så hyr man och det kostar pengar och besvär. Voddler har jag inte testat men jag skulle gärna se mer film än ~1 per månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Jag, i form av trådskapare, glömde givetvis skriva vad jag röstade på... Jag tittar på film fler än en gång i månaden när jag skall somna in, fast i de flesta fall blir det diverse TV-serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Det varierar väldigt mycket. På senaste tiden har det blivit en eller två filmer per helg, men det kan också finnas perioder när jag inte ser en enda på ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Vote Fler än en gång i månaden. Ser aldrig på film, blir att jag skaffar ett dussin filmer som jag sedan kan spendera en hel helg till att se sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Fler än en gång i månaden. Snittar nog en i veckan ungefär, kanske lite mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Brukar väl kolla på ungefär två filmer i månaden. En av dessa brukar var en film som jag har på dvd och den andra brukar vara en random film som visas på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 2-3 i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Knappt en gång i veckan, dvs. 3-4 per månad. Eller kanske mer. Hursomhelst - av de jag väl ser är de flesta sådant jag har på i bakgrunden på dvd medan jag ritar eller animerar. En del bio och TV, lite nerladdat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) När jag spela poker som mest var det kanske 1-2 filmer per dag, som jag lät gå på andra skärmen. Nu är det kanske 2-3 filmer i veckan, oftast med någon annan. Jag kan inte enbart kolla på film själv, då tappar jag koncentrationen. Annars brukar jag har serier som går, nästan alltid, även när jag bara surfar. Redigerad 7 februari, 2010 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Eftersom jag föredrar att läsa böcker blir det inte så mycket filmtittande. Gissningsvis rör det sig om 8-10 filmer/år, dvs mindre än 1 film/månad. Det händer dock att jag kommer in i perioder då jag kan se 2-3 filmer under samma vecka. v: Fler än en gång i halvåret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Några stycken i månaden, kanske 3-4, brukar jag hinna med. Kollar mest när filmerna går på TV, och så bio någon gång ibland. Det blev alltså det tråkiga genomsnittliga forumalternativet fler än en gång i månaden. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Går upp och ner, ibland ser jag kanske en i månaden och ibland får jag något ryck och ser 20 i månaden på bio/dvd/tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Minst en gång om dagen om man slår ut det över en vecka. på mån-tis kan det dock bli att jag skippar film och kollar på serier om det är många nya avsnitt. Blir iaf minst 1-2 serieavsnitt om dagen. Kollade t.ex. precis igenom 7 säsonger Two and a half Men under en tvåveckorsperiod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Kollade t.ex. precis igenom 7 säsonger Two and a half Men under en tvåveckorsperiod. Älskar serie-race! Det enda negativa med det är när man har tittat färdigt, då blir det tomt på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts