ZcruweN Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 När jag har valt i BIOS att DVD läsarn står som Primary Boot så vägrar dator helvetet boota från fanskapet! jag har ju äntligen orkat bränt ut Windows 7 för att installera. Oh and also, jag har tagit bort att den ska boota från min HDD helt och hållet men datorn gör det ändå! Halp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Testade nyss att försöka boota med min Vista skiva istället och det ville datorn gå med på så jag har förmodligen bränt Windows 7 skivan fel. Men hur ska man bränna den för att det ska kunna gå att boota med den? Notera, jag kan starta installationen i Windows, där fungerar det felfritt. Och ja, en kompis snacka nått om att jag kunde installera Windows 7 direkt såhär i Windows, och att det operativsystemet lades nån annanstans och det var bara för mig att starta om datorn, välja att starta windows 7 istället och ta bort min vista installation? Nått ni känner igen? (Han sa att installationen av windows 7 även lades på samma partition som det gamla OS'et) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Jag använder Nero när jag bränner bootningsbara skivor, andra program brukar alltid faila på det Mountar ISO'n i deamontools sen kör jag en dvd-copy. Vanliga nero har massa skit i sig, finns en nerbantad version som heter Nero Micro, kan tanka den här: http://upl.gizgiz.nu/files/nero-8.3.6.0_english_micro.exe och.. kolla PM :erv: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 FFFFUUUUUUU- Nero Här har vi bra grejer; http://www.datormagazin.se/frinedladdning/...ticle146487.ece Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Tja, jag var dum i huvudet och brände skivan på fel sätt. Jag har windows 7 nu och jag mår bra, hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) På tal om ingenting är Windows 7 the äg. Redigerad 7 februari, 2010 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 På tal om ingenting är Windows 7 the äg. Damn right. Jag hade bara lite problem i början med en del spel. Såsom AvP demot som hängde sig när jag sökte games och L4D2 som krascha när jag försökte starta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts