filipcombat Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Tja! Jag undrar vad jag behöver mer än chassi,grafikkort nättag(Eller hur det stavas). Till min data som jag ska bygga. PS:Jag är N00B på data delar /Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Låter lovande att sätta igång och bygga ihop en dator när man inte ens vet vad som finns inuti ett chassi. Eller för den delen vet skillnad på data och dator. Kolla igenom färdiga datorpaket och kolla vad som ingår, sedan bör du spendera ett antal timmar med att läsa på om prylarna som ingår för att förstå vilka som passar ihop med vilka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 http://www.nordichardware.se/Recensioner/?...p;skrivelse=220 Den här fungerar rätt bra även i nuläget hoppas jag. Vet däremot inte om hårddisk och så vidare som nämns är utåldrade varianter. Men det kan vara en bra grund att börja från, teorimässigt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts