Djingis Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Vapenbutiken.com for i helvede! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 är jag gullig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Har sett att det finns handgranater med soft air gun kulor i är det så att den exploderar och det sprutar kulor överallt eller är det bara en burk? Kan tyvvär inte länka för jag surfar på mobilen men om ni surfar er in på fondproducter.se så kan ni se. Förlåt om jag ställer mycket frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 (redigerad) Har sett att det finns handgranater med soft air gun kulor i är det så att den exploderar och det sprutar kulor överallt eller är det bara en burk? Kan tyvvär inte länka för jag surfar på mobilen men om ni surfar er in på fondproducter.se så kan ni se. Förlåt om jag ställer mycket frågor Det är en ammunationsburk. Exploderar inte, och det finns ingen sida som heter fondproducter.se Redigerad 13 augusti, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Kan väl dock påpeka att det finns fungerande airsoftgranater. Fondprodukters sortiment orkar jag inte kolla igenom. Angående en tidigare fråga: När man skjutit en boll är den förbrukad, stoppa inte tillbaka i vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Kan väl dock påpeka att det finns fungerande airsoftgranater. Fondprodukters sortiment orkar jag inte kolla igenom. Angående en tidigare fråga: När man skjutit en boll är den förbrukad, stoppa inte tillbaka i vapnet. Jag bara antar att den här inte kan explodera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Jag bara antar att den här inte kan explodera. Haha, nej. Vore väldigt kul om den kunde däremot, med så där många kulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Varför inte stoppa tillbaka den i vapnet? Den går väl inte precis sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 (redigerad) Varför inte stoppa tillbaka den i vapnet? Den går väl inte precis sönder Mycket skit kanske. Men dum är man om man plockar upp den direkt från sandlådan och trycker in i magasinet. Självklart kan man plocka på sig använda kulor och köra dem igenom ett bad med vatten om man är så pedantisk Det beror helt på vilket nivå man leker/spelar på. Redigerad 13 augusti, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2010 Varför inte stoppa tillbaka den i vapnet? Den går väl inte precis sönder Nej, men den kan bli ojämn om den träffar något hårt. Det kan göra att den fastnar i vapnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts