JSHC Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Lär bli DH till vintern för mig i alla fall, kanske blir att tävla i SC2 om de har någon turnering i det då också. Mitt Dreamhack från basen (Hemma!) har vart helt okej. Följt rakakas stream varje dag och kommer troligtvis få mig en tshirt och lite annat smått och gott därifrån. Förresten, har ni som är på Dreamhack märkt någon skillnad på styrelsesättet eller något annat nu när G3X (David Garpenståhl) inte sitter på VD-positionen längre? Det enda jag hört är invigningen, var ju han och Robert som brukade stå uppe på scenen och skrika Rock On. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 KYCKLING KYCKLING KYCKLING!! Danstävling på scen och en kyckling borde ha vunnit. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 KYCKLING KYCKLING KYCKLING!! Danstävling på scen och en kyckling borde ha vunnit. <3 Hette kycklingen Alexander? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Nån aning om det blir någon HoN turnering nästa DH? Isånafall kommer jag och clanen dirr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Nån aning om det blir någon HoN turnering nästa DH? Isånafall kommer jag och clanen dirr! Det kommer det nästan garanterat vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Fan, jag brukar tycka att DH går fort när jag är där, men detta passerade fan ännu snabbare när jag var hemma. Förvisso cirka sju timmar kvar men ändå... Ses garanterat till vinter, då blire röj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 JSHC: Ja, förmodligen! Also pix: http://upl.gizgiz.nu/files/gizmo.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/gizmo2.jpg Kommer mer sen, tar evigheter att ladda upp grejer på photobucket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Det var ingen som typ fick någon Norton-nyckel som de vill skänka bort eller så? Jag fick en förra summer som just tog slut, det funkade förvånansvärt bra så jag skulle gärna vilja ha mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Man brukar få ett fodral med nortongrejer i va? För isåfall har vi inte fått något så vitt jag vet. Här kommer lite fler bilder iallafall, orkade inte ladda upp fler än såhär dock. Troxie på promenad: Jag vid rökrutan: Jag och Troxie ser fagra ut och gör exakt samma min båda två: Visar upp mina cigaretter för att folk skall se hur gangster jag är som inhalerar tobak: Finns mer men jag orkade inte vänta mer på uppladdningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Tror norton-koderna brukar finnas på bokningssidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Yesh, jag är där, lånade TP-kabel av Gizmo ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 omg ljust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 HEMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Same Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts