GiZmo Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/header_summer2010.jpg 19:e juni öppnar dörrarna till DreamHack Summer 2010. Värdekoderna går att beställa redan nu, således finns det ingen anledning till att vänta med den officiella tråden! Det var lite snack om att Dreamhack skulle vara i Göteborg i år, men dom lyckades klämma sig in i Jönköping i alla fall! Wooh! Vi kommer till DHS10: VenoM Troxie saffecool GiZmo IceCandy (Bold = Värdekod beställd) ------------------------------ Jag har inte bokat än, men det är pga pengabrist, bokar senare då jag är 90% säker att jag drar till DH nu igen ^^. Hoppas bara att min dator överlever hela eventet denna gången.. Vilka ska dra dit i år? (yes, jag snodde layouten från Siana's DHS09 tråd ) Redigerad 28 maj, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Fast du failade ju! Du ska använda HejsanTVs film ifrån det senaste DHt! Jag kommer väl förmodligen dit, biljett är inte bokad än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Fast du failade ju! Du ska använda HejsanTVs film ifrån det senaste DHt! Jag kommer väl förmodligen dit, biljett är inte bokad än. Zomg, får väll byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Jag kommer garanterat, ska bara snacka ihop mig med lite folk om vilka som ska med och vem som ska beställa. Gött med DHS förövrigt, vi hade ju ganska mycket drag i bilarna i vintras och ja, denna gång har vi snackat ihop oss om att försöka skaffa oss en gammal husvagn att sova och festa i. Kommer bli kalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Bokat och klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Vi får se om jag kommer. Annars kommer jag kanske till DHW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Tjena gizmo. Sätt bold på agenten så han känner lite tvång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Jag ska dit, värdekod är beställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 http://www.dreamhack.se//news/1352-kop-mat...nger-redan-idag Funderar på att köra 3-dagars kupong, nån som gjort det innan? Måste man äta lunchen just under lunchen, kan man inte spara det till kvällen? Och när serveras frukosten? Tycker de är lite dumt med de frukosttider som var på vanliga stället, de flesta går ju och lägger sig sent och vaknar sent också, efter att frukosten typ är slut, lame! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 http://www.dreamhack.se//news/1352-kop-mat...nger-redan-idag Funderar på att köra 3-dagars kupong, nån som gjort det innan? Måste man äta lunchen just under lunchen, kan man inte spara det till kvällen? Och när serveras frukosten? Tycker de är lite dumt med de frukosttider som var på vanliga stället, de flesta går ju och lägger sig sent och vaknar sent också, efter att frukosten typ är slut, lame! Tror du måste äta den under lunchen, vilket är helt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 IceCandy, hur ska du ta dig in? Och Troxie med för den delen, för du är väl från GBG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 IceCandy, hur ska du ta dig in? Och Troxie med för den delen, för du är väl från GBG? Bil. Har en gigantisk crystler så kan nog fixa skjuts till ett par om ni betalar lite bensin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Tror du måste äta den under lunchen, vilket är helt värdelöst. Fan va kasst..Borde ju fatta att dom på DH vänder på dygnet som fan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Fan va kasst..Borde ju fatta att dom på DH vänder på dygnet som fan :/ Han som svarade på ditt inlägg hävdade dock motsatsen, jag vågar nog inte chansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Skickade ett mail till dom och frågade, Tack för ditt mail. Du kommer att kunna äta "lunchen" när som helst under dagen. Öppettiderna är inte spikade än men vi kommer antagligen ha öppet mellan 8 på morgonen till 12 på kvällen. Mvh Carl Dafgård Så lunchen kan ätas närsom, skitbra^^ Inget svar på frågan om när frukosten är, antar att man får vänta och fråga igen senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 IceCandy, hur ska du ta dig in? Och Troxie med för den delen, för du är väl från GBG? I bästa fall bil, i värsta fall tåg eller swebuss. 'Dårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Nja har inte löst min egen färd än nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Sådär ja, bokat o klart ^^ Kommer säkerligen köra igen och har plats i bilen, kör typ från Kristianstad upp till Markaryd för att sen ta E4'an resten av vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Får se hur jag gör, de flesta av polarna ska till Metaltown, vilket inte lockar mig speciellt mycket, om vi får ihop några stycken kommer jag nog dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Har kirrat biljett nu, placerade mig bredvid Gizmo. Verkar dock nu som att man inte kan byta plats fler gånger, utan att man får hålla sig till den plats som man först valt. Ammirite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts