antflaxx Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Jag ser fram emot att få en permobil. Skulle jag inte få det blir det raka vägen till sjukhuset för att hämta upp en ny rullstol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 blink-182 nya skiva Sommaren 2010 En hawii-pizza med kebabsås på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Förra gången jag hade hemmafest förlorade jag min dåvarande flickvän, ett par jeans och förståndet. Har inte haft hemmafest sedan dess! Vad blir det för välkomstdrink?? Haha, här ska inte förloras någonting, möjligtvis förståndet. Ehm, P2 hade jag tänkt att göra, bara för att vi av en händelse fick reda på receptet till en sådan när vi var ute senast. Även fast det finns överallt på internet. Det är väl den enda drinken som jag är säker på att alla tycker om, som är lite mer speciell än bara redbull&vodka eller jäger&redbull. Nåväl, jag har än så länge inte testat att blanda någon så jag ska göra en försökare här innan för att se om jag kan få smakerna att balanseras bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts