antepanteboy Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Jag längtar efter 18-års dagen! Slutet av maj känns så fruktansvärt avlägset Både tatuering och piercing är planerat. Men omyndig som jag är så har jag inte haft tillåtelse att göra det. Känns bara ännu värre att nästan alla mina vänner redan har fyllt 18. Så när dom går på krogen får jag sitta hemma. Nåja, runt 4 månader kvar bara. Dom går förhoppningsvis ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Både tatuering och piercing är planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Ser fram emot: 1. Morgondagen (idag), då en nära vän fyller 20 och de blir fest. 2. måndag, då jag antagligen får min pipa från smoketower + diverse rökmixer från smartbar. + att en kompis kommer ut från kåken. 3. våren, slippa denna äckliga kyla. 4. Sommaren, biltur till Amsterdam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Wooot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Wooot? Antingen tycker han inte om att du ska skaffa tatuering och piercing, eller så längtar han efter att få skaffa det själv och lider med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Eventuell Islands resa med en god vän i april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Eventuell Islands resa med en god vän i april Underbart! Själv har jag bara varit på Reykjaviks flygplats (dyrt kaffe btw) men Island är ett coolt land! Var ska ni bo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Underbart! Själv har jag bara varit på Reykjaviks flygplats (dyrt kaffe btw) men Island är ett coolt land! Var ska ni bo? Mjo, jag kommer mellanlanda där i mars också. Vi har ingen aning, vi kom på det igår på krogen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Jag längtar efter 18-års dagen! Slutet av maj känns så fruktansvärt avlägset Både tatuering och piercing är planerat. Men omyndig som jag är så har jag inte haft tillåtelse att göra det. Känns bara ännu värre att nästan alla mina vänner redan har fyllt 18. Så när dom går på krogen får jag sitta hemma. Nåja, runt 4 månader kvar bara. Dom går förhoppningsvis ganska snabbt Säger detsamma, fast om min 20-årsdag (som även den är i slutet av maj). Trots att det verkligen inte är svårt att få tag på alkohol längre kommer det bli så mycket mysigare när man kan ströga runt bland Systemhyllorna själv och läsa in sig på olika öl. Förresten så ska du vara glad att du inte fyller efter sommaren, det måste vara himla kämpigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) Wooot? Gillar inte piercingar eller tatueringar direkt. Tycker att det är ganska fult. Oftast iallafall. Men det är ju ditt val såklart. Redigerad 7 februari, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Går ute högstadiet i år, det ser jag fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Säger detsamma, fast om min 20-årsdag (som även den är i slutet av maj). Trots att det verkligen inte är svårt att få tag på alkohol längre kommer det bli så mycket mysigare när man kan ströga runt bland Systemhyllorna själv och läsa in sig på olika öl. Förresten så ska du vara glad att du inte fyller efter sommaren, det måste vara himla kämpigt. Ah, strosa runt och välja vad man vill ha, härligt. Tyvärr fyller jag år EFTER sommarn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Åh, 18-årsdag. Inte för att jag är i behov av någonting det är åldersgräns på direkt, dom få gånger jag går på fest så hittar jag någon som köper åt mig. Men inte för inte, klart att det första man ska göra på artonårsdagen är att köpa folköl, ciggaretter och snus. Bara för att jag kan liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Åh, 18-årsdag. Inte för att jag är i behov av någonting det är åldersgräns på direkt, dom få gånger jag går på fest så hittar jag någon som köper åt mig. Men inte för inte, klart att det första man ska göra på artonårsdagen är att köpa folköl, ciggaretter och snus. Bara för att jag kan liksom. Du kan inte be någon annan skaffa körkort åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Du kan inte be någon annan skaffa körkort åt dig Körkort är dock överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Körkort är dock överskattat. Beror nog lite på hur pass intresserad man är. Tror jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Körkort är dock överskattat. True. Men det är skönt att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Körkort är dock överskattat. Har du körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Har du körkort? Nej. Jag har heller inga planer på att skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Nej. Jag har heller inga planer på att skaffa det. Ekonomiska skäl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts