eXotic Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag fick ut mitt på fyra dagar. Beror ju på när man skickar in kortet på sig själv. Jag klarade min uppkörning under oktober månad, sedan gick tiden och under sommarlovet någon gång fick jag en påminnelselapp om att jag måste skicka in en bild på mig själv till VV ganska omgående om jag vill kunna få ut ett körkort. Då blev det fart i brallorna på mig och under augusti hämtade jag ut körkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 (redigerad) Milano i februari Miike Snow i februari Girls i Mars USA resan i september Sen lär det väl dyka upp något där emellan. Redigerad 31 januari, 2010 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Milano i februari Miike Snow i februari Girls i Mars USA resan i september Sen lär det väl dyka upp något där emellan. Nice, vart i USA osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag ser fram emot att åka till Göteborg nästa helg och träffa min framtida roomie och bostad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Just nu: United - Arsenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 - Ta studenden - Få körkort - Köpa bil - Sommaren - Pengar till sommaren And so on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 House of Metal Och frukost. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag fick ut mitt på fyra dagar. Jag är seg. Har inte orkat gå och ta bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag ser fram emot House of Metal dito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag ser fram emot att åka till Göteborg nästa helg och träffa min framtida roomie och bostad! Vart i Göteborg kommer du bo? Jag ser fram emot (i kronologisk ordning) *Vår *Studenten *Sommar *Spelning i Uppsala där jag får träffa P-C och AngryAxel! Blir nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag ser fram emot att åka till Göteborg nästa helg och träffa min framtida roomie och bostad! Hälsa min flickvän! Hon ska också till GBG till helgen. Jag ser fram emot personalfest på lördag. London nästa torsdag - måndag Fuerteventura 29 mars Vår och sommar i Oslo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Jag längtar tills nästa helg då jag å polarna ska drickas Whiskey, Gin och Sprit, och bara NJUTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Något jag ser fram emot är imorgon. Arsenal - United, ja jösses! Matchernas match, de absoluta favoritmatcherna är mot United, mer spänning och bättre fotboll går inte att få i PL. Jag såg faktiskt den matchen. Hihi, Arsenal... ---- T: *OS i Vancouver *Sportlov *Hem till Sverige i slutet av månaden *Bli antagen till utlandsstudier *Få sommarjobbet jag har sökt - jag har haft semester/sommarstudier två somrar i rad nu men i år ska jag sommarslava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Jag såg faktiskt den matchen. Hihi, Arsenal... ---- T: *OS i Vancouver *Sportlov *Hem till Sverige i slutet av månaden *Bli antagen till utlandsstudier *Få sommarjobbet jag har sökt - jag har haft semester/sommarstudier två somrar i rad nu men i år ska jag sommarslava! Oi! Håll dig till fotbollstråden! Just nu längtar jag till lördag, då ska vi fira min kusin som fyller aderton, det ska bli riktigt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 (redigerad) Ser fram emot: 1. utgång på lördag! Linköping blir osäkert osv. Tänker dock hålla mig borta från att bråka med polisen och gå till Harrys då morsan skulle ut samma kväll. 2. OS! Finns väl inget mysigare än att ligga nerbäddad i två veckor o bara ha SPORT SPORT SPORT! I år däremot blir det antagligen lite hockeykvällar att åka på men det är ju bara trevligt! 3. Start av min prövning i Sam A. Så man kan söka till högskola eller nåt sen i höst. 4. Att ork ska infinna sig så att man kan skriva in resten av alla uppgifter på Sverige-Norge. Känns viktigt! 5. Att det ska finnas tillräckligt med pengar över efter en månads räkningar för att jag ska kunna köpa Hot Chips nya album samt förhandsboka Groove Armadas kommande! DET SER JAG NOG MEST FRAM EMOT! Redigerad 3 februari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Särna 20-23 Newyork 11-16 Sälen 26-28 Slutar på jobbet 25 april - dubbel lön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 (redigerad) Särna 20-23 Vafaan. Vad ska du DIT och göra? Jag är delvist uppväxt där, gammelfarfar bodde där. Så jag vet att det inte finns NÅGOT VÄRT DÄR. VORFOR. Redigerad 3 februari, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Vafaan. Vad ska du DIT och göra? Jag är delvist uppväxt där, gammelfarfar bodde där. Så jag vet att det inte finns NÅGOT VÄRT DÄR. VORFOR. Har en kompis som har stuga där, å vad finns de att göra i särna förutom att supa?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Har en kompis som har stuga där, å vad finns de att göra i särna förutom att supa?^^ Touché! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Vart i Göteborg kommer du bo? Jag vet inte... än. I morgon vet jag. Hon har faktiskt aldrig berättat vart hon bor. Hälsa min flickvän! Hon ska också till GBG till helgen.Ska jag göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts