Kebab Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Titeln är tämligen självförklarande. Jag ser fram emot att bo själv så att jag kan ha en tidningshylla på toaletten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Körkort. Så långt borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Att skaffa vovve :3 (nuvarande råtta räknas ej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Sätta mig i bastun och knäcka en öl när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Titeln är tämligen självförklarande. Jag ser fram emot att bo själv så att jag kan ha en tidningshylla på toaletten! Haha! Det låter som den största anledningen till att flytta hemifrån är för att få ha en tidningshylla på toaletten. Fast jag kan hålla med dig, man läser nästan bara tidningarna inne på toaletten, när man inte är på toaletten gör man så mycket annat så man har inte tid till tidningen. Något jag ser fram emot är imorgon. Arsenal - United, ja jösses! Matchernas match, de absoluta favoritmatcherna är mot United, mer spänning och bättre fotboll går inte att få i PL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Körkort. Så långt borta. +1. Ser fram emot Torsdag, då jag fyller 16 och antagligen fått hem beviset på att jag får övningsköra! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 E3. Jag ska nämnligen kanske vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Ajax - Feyenoord imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Ser fram emot snart att bli 18. Samt Sommaren och Augusti då jag kanske ska gö nåt speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Att RDR ska släppas. Jag döööööööööör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 (redigerad) Tre små ljuspunkter i tidens periskop. Finalen i 'På Spåret'Den dagen jag lär mig accelerated reading, så att jag kan läsa fler böcker än vad jag köperRiksdagsvalet Redigerad 31 januari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Ännu ett syskonbarn fram i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag kom på en till sak, få komma hem och hämta ut körkortet! Den riktiga lappen alltså. Är less på det där jävla "körtillstånds"pappret . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Imorgon, har både Teorin och uppkörningen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Imorgon, har både Teorin och uppkörningen då! Lycka till! Jag ser också fram emot imorgon. Ska få se lite mer av den nya tjänsten på jobbet, och se om det är något jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Studentresan till Alanya! Woooha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag ser fram emot House of Metal och Umeå Open och Piteå Dansar och Ler och Trästockfestivalen. Och frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Jag kom på en till sak, få komma hem och hämta ut körkortet! Den riktiga lappen alltså. Är less på det där jävla "körtillstånds"pappret . Jag fick ut mitt på fyra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 ...sommarlovet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 - 11 Februari då min flickvän kommer hem! - Sommaren! - Read Dead Redemption - Att få ett roligare jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts