Logiken Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Man kan väl inte ha dom där superkrafterna som vissa gäng har (Supersnabb, Juggernaut osv)? Min polare har sagt det men har inte hittat någonstans att man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 2011-12-10 at 20:06, Wallsten82 skrev: Är bil och båtaffärerna borttagna? Nej, jag kan köpa dem.. Om du menar där man köper bildelar & fixar till den. @ logiken.. Nej, det kan man inte. Visserligen kan du få mycket hp & hp regen, men inte bli en "Juggernaut", fast jag tycker man nästan är det när manköpt båda uppgraderingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 11 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 2011-12-11 at 16:52, iweX skrev: Nej, jag kan köpa dem.. Om du menar där man köper bildelar & fixar till den. Nej jag menar inte Rim Jobs utan affärerna som fanns i SR2,där du kunde köpa bilar i en affär,och båtar i en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Någon som köpt/testat DLC'erna? Är dem värda att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 2011-12-13 at 05:27, iweX skrev: Någon som köpt/testat DLC'erna? Är dem värda att köpa? Epic, köp dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Nja, jag kan väl inte riktigt hålla med. Tyckte de var i stort sett bara texture packs. Går att modda bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 20 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2011 Någon som vet var man kan få tag i en Nelson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urband Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 Är det värt att köpa Limited Edition och få Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order Pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2012 Det här spelet är fullkomligt underbart! Bästa jag spelat på länge! Riktigt riktigt roligt och over the top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 2012-03-03 at 23:38, Sniper skrev: Den där låten är badass. Min kompis höll på att ramla ur stolen av skratt när jag kom med helikopter över för att hjälpa honom med massa fiender. Såg så jävla fult ut. Han - Kom och hjälp mig!! Jag - jag är över dig i helikoptern *I NEED A HERO!!!!* första uppdraget vi gjorde co-op Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 (redigerad) Tycker det är ännu bättre när man springer omkring och motorsågar lucha libres till de ljuva tonerna av "YOU'RE THE BEST AROUND, NOTHING'S GONNA EVER KEEP YOU DOWN".Har klarat storyn för övrigt men har bara respect level 49. Tänkte försöka få upp den till 50 så jag kan köpa alla uppgraderingar och sen ge mig på DLC-uppdragen. Redigerad 5 mars, 2012 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 Är det värt att köpa och börja spela det här om man aldrig har spelat Saints Row och vet noll om serien i fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 2012-03-04 at 23:36, Umberto skrev: Är det värt att köpa och börja spela det här om man aldrig har spelat Saints Row och vet noll om serien i fråga? Det görs rätt få uppföljare som kräver att man spelat igenom föregångarna för att förstå storyn. Det vore kommersiellt självmord. Så ja, det går bra. Man förstår snabbt vilka karaktärerna är och vad de fyller för funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 2012-03-04 at 22:17, Pixiegnom skrev: Tycker det är ännu bättre när man springer omkring och motorsågar lucha libres till de ljuva tonerna av "YOU'RE THE BEST AROUND, NOTHING'S GONNA EVER KEEP YOU DOWN".Har klarat storyn för övrigt men har bara respect level 49. Tänkte försöka få upp den till 50 så jag kan köpa alla uppgraderingar och sen ge mig på DLC-uppdragen. Haha, det var näst bäst! Satt och skrattade för mig själv när musiken drog igång och motorsågen kom in i bild 2012-03-04 at 23:36, Umberto skrev: Är det värt att köpa och börja spela det här om man aldrig har spelat Saints Row och vet noll om serien i fråga? Lätt värt! Jag hade inte världens koll på karaktärerna efter att ha spelat Saints Row 2 för flera år sedan, men det var minst lika kul för det. Helt sjukt spel som också är helt sjukt roligt! Skaffa DLCn också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts