Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Jodå, sjukt spårat spel! Har börjat köra coop campaign med en polare, fungerar riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 19 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Jodå, sjukt spårat spel! Har börjat köra coop campaign med en polare, fungerar riktigt bra. Spårat spel? Coop campaign? Du får ursäkta men jag har ingen aning om vad du menar :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 (redigerad) Är det ingen som lirar SR 3? Nej, jag spelar om tvåan just nu. Skulle gärna vilja spela trean, men har helt enkelt inte råd. Redigerad 19 november, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 19 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Nej, jag spelar om tvåan just nu. Skulle gärna vilja spela trean, men har helt enkelt inte råd. Du har inte råd och jag har inte tid,förjävligt :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Just nu äter Skyrim upp alla andra spel som släpps för min del. Men när jag är klar med det... då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Spårat spel? Coop campaign? Du får ursäkta men jag har ingen aning om vad du menar :-) Spelet är väldigt crazy, överdrivet. Men ändå på ett bra sätt. Coop campaign betyder att man spelar multiplayer (2 personer) i uppdragen å sånt, vilket jag tycker är ett stort plus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 19 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Spelet är väldigt crazy, överdrivet. Men ändå på ett bra sätt. Coop campaign betyder att man spelar multiplayer (2 personer) i uppdragen å sånt, vilket jag tycker är ett stort plus! Men det är alltså inte för mycket,för överdrivet? Hur är staden jämfört med Stilwater,mörk och trist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2011 Men det är alltså inte för mycket,för överdrivet? Hur är staden jämfört med Stilwater,mörk och trist? Nja, ibland kanske. Men för det mesta är det bra Jag har inte riktigt fångats av storyn, och spelar kanske en halvtimme, gör några mission och gör något annat sen. Så det är ett kul tidsfördriv mest. Enda förbättringen jag kan komma på är att fienderna tål på tok för mycket, och att bilarna väger för mycket. Ganska svårt att hoppa och leka med de. Men det är absolut inte ett dåligt spel, väldigt snygg grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 20 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2011 Nja, ibland kanske. Men för det mesta är det bra Jag har inte riktigt fångats av storyn, och spelar kanske en halvtimme, gör några mission och gör något annat sen. Så det är ett kul tidsfördriv mest. Enda förbättringen jag kan komma på är att fienderna tål på tok för mycket, och att bilarna väger för mycket. Ganska svårt att hoppa och leka med de. Men det är absolut inte ett dåligt spel, väldigt snygg grafik! Jag får väl själv fixa spelet snart och börja lira :-) Vet du att THQ håller på med 4:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 23 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Förvånansvärt få som har en åsikt om SR 3. Beror det månne på att få prioriterar det spelet framför andra,eller är det helt enkelt så roligt att man inte har varken tid eller lust att slita sig och skriva på forumet? :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Väldigt många spel som är aktuella nu, så tyvärr hinner man knappt med SR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 23 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2011 Väldigt många spel som är aktuella nu, så tyvärr hinner man knappt med SR3 Väldigt främmande tanke för mig,att inte ha tid för SR :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Vart är roligheten i spelet? Menar har spelat kanske ett par uppdrag är där man ska köpa lite kläder men har inte fallit mig riktigt för smaken ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Vart är roligheten i spelet? Menar har spelat kanske ett par uppdrag är där man ska köpa lite kläder men har inte fallit mig riktigt för smaken ännu. Du menar alltså att du har spelat hela två uppdrag? Och inte ens provat någon annan av de många olika aktiviteter som finns? Och du undrar var någonstans "roligheten" är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 26 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Du menar alltså att du har spelat hela två uppdrag? Och inte ens provat någon annan av de många olika aktiviteter som finns? Och du undrar var någonstans "roligheten" är? Det är bra,bara på honom :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Du menar alltså att du har spelat hela två uppdrag? Och inte ens provat någon annan av de många olika aktiviteter som finns? Och du undrar var någonstans "roligheten" är? Yes och vilka andra "aktiviteter" syftar du på har inte stött på nå. Och när blir spelet lite mer roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Yes och vilka andra "aktiviteter" syftar du på har inte stött på nå. Och när blir spelet lite mer roligare? Märks att du knappt har en aning om vad det är du spelar. Fortsätta spela så ska du se att spelet öppnar upp sig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Yes och vilka andra "aktiviteter" syftar du på har inte stött på nå. Och när blir spelet lite mer roligare? Pixie har rätt. Du låser upp grymt mycket saker snart. Och om du vill ha allting direkt kan du kika på ett par fusk som gör att du får roliga fordon direkt. Inget jag rekommenderar att göra varje gång men ibland är det skitskoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Pixie har rätt. Du låser upp grymt mycket saker snart. Och om du vill ha allting direkt kan du kika på ett par fusk som gör att du får roliga fordon direkt. Inget jag rekommenderar att göra varje gång men ibland är det skitskoj! Får väl helt enkelt att ta göra ett par uppdrag och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 10 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Är bil och båtaffärerna borttagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts