Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Nu är väl Saint's Row spel kända för bra grafik, men ändå... OJ dålig grafik! Spelet i övrigt verkar roligt. Grafiken i tvåan var ju inte heller någe vidare, men det var så kul så man tänkte inte på det. Tycker grafiken i det här ser okej ut dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 (redigerad) bild Fuck yes Redigerad 18 augusti, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Gamesradar Preview! "The only people who can take this level of cartoon violence seriously are elected officials intent on using it as an un-ironic example of how games are corrupting the kids" Gamesradar vet hur man uttrycker sig roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Så jävla kul att de har med ett wrestling minispel! Me gusta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 (redigerad) fail Redigerad 29 september, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Achivements/Trophies Galet vad jag ser fram emot det här spelet! Tänkte spela Saints Row 2 i väntan på detta men av någon anledning så flyter det sjukt dåligt på min HDTV. Det brukade funka hur bra som helst på min gamla SD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Någon som vet om spelet kommer använda GFWL? Tänkte på achievements och liknande. Har kompisar som köper till PC och skulle vara kul att spela med dom. Men vill gärna ha achievements. Jag vet att det är larvigt men tycker det gör spelen roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Någon som vet om spelet kommer använda GFWL? Tänkte på achievements och liknande. Har kompisar som köper till PC och skulle vara kul att spela med dom. Men vill gärna ha achievements. Jag vet att det är larvigt men tycker det gör spelen roligare Steam har achievements för spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 13 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Någon som vet när det utkommer? Visst brukar väl LE komma ett par dagar innan det vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Någon som vet när det utkommer? Visst brukar väl LE komma ett par dagar innan det vanliga? På tisdag, 15 November. Vad menar du med LE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 På tisdag, 15 November. Vad menar du med LE? Limited Edition, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 (redigerad) dubbel... Redigerad 13 november, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Limited Edition, skulle jag tro. Aah, dum jag är. Men de brukar ju inte släppas tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 14 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Aah, dum jag är. Men de brukar ju inte släppas tidigare... Inte? När jag beställde Saints Row 2 Special Edition (tror jag den hette) har jag för mig att jag fick spelet ett par dagar innan. Gå in på prisjakt,där står det på vissa ställer att LE inkommer den 15/11 medans det vanliga kommer 3 dagar senare. Men det kan vara jag som är ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 14 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Morgondagen kommer bli fet,bara att konstatera faktum :-) Jag förstår inte riktigt varför det inte är någon större hype kring Saints Row,långt långt ifrån hypen kring GTA. I mångt och mycket tyckte jag att Saints Row 2 var roligare att lira än GTA 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Morgondagen kommer bli fet,bara att konstatera faktum :-) Jag förstår inte riktigt varför det inte är någon större hype kring Saints Row,långt långt ifrån hypen kring GTA. I mångt och mycket tyckte jag att Saints Row 2 var roligare att lira än GTA 4. Jag måste säga detsamma, hypen över SR3 är väääldigt mycket lägre än jag tänkt mig. Jag ser iaf fram emot det, men det är en dålig tid på året det släpps, har så många andra spel just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 14 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Jag måste säga detsamma, hypen över SR3 är väääldigt mycket lägre än jag tänkt mig. Jag ser iaf fram emot det, men det är en dålig tid på året det släpps, har så många andra spel just nu.. Såna problem har ju inte jag,jag lirar bara Saints Row och GTA :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts