Wallsten82 Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Hej Någon som vet när Saints Row 3 släpps? Letade på nätet och där verkar folk gissa hej vilt. På en sida som verkade vara rätt seriös stod det följande: Saints Row 3 is currently under development by Volition to be released by THQ. The game is slated for a fiscal year 2011 release date, which would put it somewhere between April 1, 2010-March 31, 2011. Based on their release list, it will probably be their big holiday 2010 title. Fiscal betyder ju skattemässiga men förstår inte riktigt vad det har med ett spel att göra. Jaja kan bara hoppas att spelet kommer i April,eller iallafall detta året. I sommar är det helt kört för då jobbar man nästan 7 dagar i veckan,det ska kombineras med innebandy 2 ggr/veckan och gymmet 3-4 ggr/veckan så det blir lite väl tufft. Det bästa hade varit i vinter då man ska vara Pappaledig med tvillingarna = Någon som vet mer om när det kommer? Finns det inga videos och/eller screenshots? MVH//Rogge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 MVH//Rogge Fiscal year, finansår(räkenskapsår). Bara för att klargöra, spelet har jag ingen aning om. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) Låter enligt mig logiskt att det skulle komma i slutet av sommaren. Saints Row har aldrig varit någon riktigt stortitel utan enligt mig iaf känts som någonting som alltid kommit på sidan, och det har aldrig släppts inom samma tidsram som något riktigt bra spel. Med tanke på hur många bra spel som kommer i höst och vinter så tror jag inte att det släpps då. Jag gissar på slutet av sommaren eller tidigt 2011. Det fanns väl rykten eller fakta om att 50 Cent var med och hjälpte till i utvecklingen av spelet, och att han också skulle göra en film av det. Ugah. Sägs också att spelet kommer att visas upp på E3. Mycket möjligt att lite info släpps innan det också. Redigerad 30 januari, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Låter enligt mig logiskt att det skulle komma i slutet av sommaren. Saints Row har aldrig varit någon riktigt stortitel utan enligt mig iaf känts som någonting som alltid kommit på sidan, och det har aldrig släppts inom samma tidsram som något riktigt bra spel. Med tanke på hur många bra spel som kommer i höst och vinter så tror jag inte att det släpps då. Jag gissar på slutet av sommaren eller tidigt 2011. Det fanns väl rykten eller fakta om att 50 Cent var med och hjälpte till i utvecklingen av spelet, och att han också skulle göra en film av det. Ugah. Sägs också att spelet kommer att visas upp på E3. Mycket möjligt att lite info släpps innan det också. Jag tackar för det utförliga svaret och hoppas att du har rätt. Slutet av sommaren eller tidigt 2011 låter mumma,men i slutet av sommaren låter bäst av de två. När är E3 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Jag tackar för det utförliga svaret och hoppas att du har rätt. Slutet av sommaren eller tidigt 2011 låter mumma,men i slutet av sommaren låter bäst av de två. När är E3 då? Saints Row 3 till E3? ESA Announces 2010 E3 Expo Dates - June 15-17, 2010 Redigerad 9 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Något nytt om Saints Row 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Första "Trailern"! http://www.youtube.com/watch?v=DbK05mbmplA&feature=player_embedded#at=25 Genialisk 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Heheh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 11 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Hur pass tillförlitligt är den 15:e November? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Hur pass tillförlitligt är den 15:e November? Eftersom det står i trailern lär det var rätt så officielt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Eftersom det står i trailern lär det var rätt så officielt Antar att det han menar är om det är stor chans att spelet släpps då eller om det kommer skjutas upp. Hur var det med Saint's Row 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 22 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 Antar att det han menar är om det är stor chans att spelet släpps då eller om det kommer skjutas upp. Hur var det med Saint's Row 2? Exakt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 (redigerad) Ser faktiskt apkul ut. Redigerad 26 juni, 2011 av Marquis 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Haha, ser så mycket bättre ut än tvåan och framför allt så ser det mycket mer extremt ut. Kul att de verkar ha jobbat på bilfysiken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Ser faktiskt apkul ut. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Grafiken är sweeeeeeeeet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Hmm, försöker komma på vilket annat spel det var man föll från ett flygplan och skulle undvika vrakdelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Nu är väl Saint's Row spel kända för bra grafik, men ändå... OJ dålig grafik! Spelet i övrigt verkar roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts