MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Nu får ni inte bråka om stavningen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 biljakt med 4 polis stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 (redigerad) bli jagad med 6st stjärnor (:!!! Redigerad 21 mars, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 mohahahaha, va du stavar dåligt! nä, men ja tycker de mesta är roligt i gta3 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jag stavar väll inte dåligt vad är felen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jag stavar väll inte dåligt vad är felen. nja, men man fattar iaf va du menar! De é bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 jag tycker lite allt möjligt é "kulast" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Kanske det men ändå vem bryr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Kanske det men ändå vem bryr??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 det heter faktiskt "roligast"...inte "kulast"....haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 bli jagad med 6st stjärnor Man är väll rätt så stendöd om man blir Jagad och har 6 stjärnor??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 inte om man har rhino:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 inte om man har rhino:n... Jag brukar skjuta tills jag får 6 stjärnor och sedan försöka komma undan med en Stinger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Jag brukar skjuta tills jag får 6 stjärnor och sedan försöka komma undan med en Stinger. Ja det är lätt att komma undan med en snabb bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 (redigerad) Ja det är lätt att komma undan med en snabb bil. Nä, man ska använda manana, det är lite halvsvårt. Redigerad 22 mars, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 (redigerad) Jag stavar väll inte dåligt vad är felen.= Jag stavar väl inte dåligt ,vad är felen. *host* *host* "jag stavar väl inte dåligt" Redigerad 23 mars, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 *host* *host* "jag stavar väl inte dåligt" Men för helvete Speeder! Sluta hacka på honom hela tiden! Gillade du när vi hackade på dig? Det gäller er andra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Jag brukar mörda alla colombians jag ser med lite hjälp av yakuza förstårs . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Jag brukar mörda alla colombians jag ser med lite hjälp av yakuza förstårs . Ja det är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Fast ibland börjar yakuza sjuta på en när man inte är redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts