Kebab Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Nu går den fel igen, blev rädd att jag hade missat bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Lite skumt att den missar minuterna så gravt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 (redigerad) Lite skumt att den missar minuterna så gravt också Verkligen. Eller så skriver du från framtiden... (EDIT: Skrevs kl 22:41 och inte 23:nånting som det står. Dessutom är posten ovan från 22:46...) Redigerad 21 februari, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Nu går det rätt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Nu går det rätt?! Yesbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Bara för mig som den går fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Bara för mig som den går fel nu? Nopes. Står att den är 22:12, fast mina klockor är 21:12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Nopes. Står att den är 22:12, fast mina klockor är 21:12. Uh, står att du postade May 28 2010, 22:03 Confusing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 (redigerad) För mig går den rätt. Edit: Eller ja, en minut framför Redigerad 28 maj, 2010 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Bara för mig den e knas nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 (redigerad) Bara för mig den e knas nu? Nix, går helt fel för mig. Min datorklocka står på 13:53 när jag postar detta, och på inlägget står det.. *postar* *edit*.. 13:53. Verkar som att det fixat sig för mig. Redigerad 2 juni, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Vi kanske är i olika tidszoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Nu verkar det var konstigt igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Ja, denna gång var det verkligen knas också Edit: Fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Nu är det lattjo igen, det var som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Det verkar vara problem med synkningen och sommartid. Forsätt rapportera om det blir fel flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 (redigerad) Bara för mig som tiden trollar igen? Nej. Du skrev minst 25 minuter in i framtiden! Edit: Enligt tiden har Mark gjort sitt inlägg efter mitt?!?!? Mina inlägg stämmer med den riktiga tiden! Redigerad 15 juli, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Bara för mig som tiden trollar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Forumet är en timme tidigare än mig just nu. >_> (14.27 atm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 (redigerad) Uhm, antingen så går tiden fel, eller så är jag en timma sen till min föreläsning. Fast det är konstigt, för jag tror den går rätt hemma... Ska inte tidsinställningarna följa profilen och inte datorn man sitter vid? Edit: Hmm, jag ändrade tidsinställningarna till något helt annat land, och sedan tillbaka till GMT +1 igen, och nu stämmer tiden. Lustigt. Edit igen: Vad fan, nu när jag editerade så ändrades tiden! Nu går den en timma fel igen. Edit 3: Varje gång jag uppdaterar tiden rätt, så visas den bara rätt när jag går till indexsidan för första gången. Så fort jag besöker en forumdel eller en tråd så ändras tiden till en timma fel, och stannar där. Ska se när jag kommer hem sen om det är likadant där, för om det bara är här i skolan det är fel så kan jag leva med det. Redigerad 9 september, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts