Pixiegnom Skrivet 21 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Jag funderar på att skaffa EFLC till PC men hur är kontrollerna på PC om man jämför med de på 360? Jag föreställer mig att spelet blir klumpigare när man styr med tangentbord och mus. Går ju alltid att koppla in en gamepad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Går ju alltid att koppla in en gamepad. Eller att använda 360-kontrollern, till och med officiellt, väl? Jag fixade just mina PS3-kontrollers som gamepads. Funkar hyfsat men inte absolut korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Eller att använda 360-kontrollern, till och med officiellt, väl? Jag fixade just mina PS3-kontrollers som gamepads. Funkar hyfsat men inte absolut korrekt. Jo, 360-kontroll ska bara vara att plugga in så ska det funka. Har också provat använda DS3 som gamepad några gånger, men tycker det är för jobbigt att confa alla knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts