Kebab Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Pillade på en iPad på Elgiganten idag och visst fan smög "måste ha"-begäret sig på! Känns så jävla gedigen och fin. Samtidigt så ser jag inte användningsområdet för den alls, särskilt inte eftersom majoriteten (?) som köper den redan äger en iPhone, vilken klarar exakt samma saker fast på mindre skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Pillade på en iPad på Elgiganten idag och visst fan smög "måste ha"-begäret sig på! Känns så jävla gedigen och fin. Samtidigt så ser jag inte användningsområdet för den alls, särskilt inte eftersom majoriteten (?) som köper den redan äger en iPhone, vilken klarar exakt samma saker fast på mindre skärm. Håller med, personligen har jag absolut ingen användning av den, precis som du sa, som en iPhone fast större. Var inne på en Apple butik senast jag var i USA och testade den, fick en "Meh" känsla bara, ok att den flyter på bra och är snabb, testade och se på Aftonbladet-tv och den streamade ju upp fort, även fast jag var på andra sidan atlanten, men överlag som sagt var det inget som lockade mig. Dock nu när jag ser priserna så kan jag konstatera att min kompis som var med i Las Vegas och är ett "applefreak" gick med en rejäl vinst, han köpte två st 32gb plus några tillbehör för strax under tusen dollar, dock var det Labor Day rea men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 (redigerad) Ser många kunder på jobbet som använder den och måste säga att det verkar sjukt obekvämt. Oftast ligger den platt på bordet, så användaren måste titta rakt ner eller så håller de den i en hand och det ser inte heller så smidigt ut. Redigerad 1 december, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts