ZcruweN Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 ...och för att verkligen få sista ordet säger jag, svara och du blir bannad. Tråden handlar om dans. Ursäkta min spydighet men, FerkurZ slängde en onödig kommentar, och du tog upp efter. Du som mod av alla borde väl ändå föregå som gott exempel och skita i kommentaren, ta bort den och ta sånthär snack i PM/MSN/IRC/Whatever makes you hard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Ursäkta min spydighet men, FerkurZ slängde en onödig kommentar, och du tog upp efter. Du som mod av alla borde väl ändå föregå som gott exempel och skita i kommentaren, ta bort den och ta sånthär snack i PM/MSN/IRC/Whatever makes you hard! What makes me hard is doing it in public. Du som medlem borde väl ändå föregå som gott exempel och skita i kommentaren när jag hårt och bestämt sa att svara och bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts