reklammicke Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Hej Är det någon som vet om det finns någon fläktlös kylplatta till bärbara datorer. Jag har en som låter som ett smärre tröskverk. Vad jag letar efter är en kylplatta som har typ vattenkylning eller liknande och ingen fläkt. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Hej Är det någon som vet om det finns någon fläktlös kylplatta till bärbara datorer. Jag har en som låter som ett smärre tröskverk. Vad jag letar efter är en kylplatta som har typ vattenkylning eller liknande och ingen fläkt. Någon som vet? Finns inga kylplattor med vattenkylning, för det finns ju inte bärbara datorer med vattenkylning. Finns bara passiva och aktiva kylplattor, de passiva saknar fläkt och fungerar bara som en ställning till datorn så den får mer luft under sig. De aktiva har som sagt fläkt. Bara för att det finns en fläkt betyder det inte att de låter som ett åbäke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Hej Är det någon som vet om det finns någon fläktlös kylplatta till bärbara datorer. Jag har en som låter som ett smärre tröskverk. Vad jag letar efter är en kylplatta som har typ vattenkylning eller liknande och ingen fläkt. Någon som vet? Jävligt bärbart med vattenkylning grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts