AngryAxel Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Röstade på Rachel, jag vill minnas att hon såg bättre ut än vad hon gör på Herr Moderators bild. Om det har pratats om öststatskvinnor tidigare ser fröken i fråga ut att tillhöra denna grupp med endast trådstartens bild beaktat. Det är ju inte som att bilden photoshoppats så att hon blivit fulare. Newsflash: det är sådär hon faktiskt ser ut. Röstat på: Rachel Bilson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Det är ju inte som att bilden photoshoppats så att hon blivit fulare. Newsflash: det är sådär hon faktiskt ser ut. Men man kan ju se dålig ut på en bild för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Vote: Rachel Bilson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Robin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 C-c-c-c-cobie breaker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Men man kan ju se dålig ut på en bild för det. Ja, absolut, det säger jag inte emot - men jag menar bara att bilden i förstaposten är en mer verklig bild av hur hon faktiskt ser ut, än alla manipulerade photo shoot-bilder på henne man brukar använda som referens. fejkedit: Vad grinig jag blivit på senaste tiden. Nåväl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Ja, absolut, det säger jag inte emot - men jag menar bara att bilden i förstaposten är en mer verklig bild av hur hon faktiskt ser ut, än alla manipulerade photo shoot-bilder på henne man brukar använda som referens. fejkedit: Vad grinig jag blivit på senaste tiden. Nåväl! Aha, då misstolkade jag ditt inlägg lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 bilden i förstaposten är en mer verklig bild av hur hon faktiskt ser ut, än alla manipulerade photo shoot-bilder på henne man brukar använda som referens. True. Och vi ska komma ihåg att det inte är 2004 längre (den där bilden är från 09). Personligen tycker jag att RB är en av de absolut attraktivaste kändiskvinnorna atm och hon klarar sig utmärkt utan en massa retuschering. --- Resultat: Cobie Smulders [60.00%] Rachel Bilson [40.00%] It's a sad day, GTAsajten! --- Sportlov! Vi fortsätter på måndag. Hasta luego! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 KVARTSFINAL IV http://img716.imageshack.us/img716/3161/bbq4.jpg http://img189.imageshack.us/img189/5739/bbbracket2.th.jpg What's that? Försenad? Nej, jag sa ju aldrig vilken måndag... Se det som att jag är 4 dagar före min tid! Autolås: 16:00 CET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Käte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) Kate - I'd... Use my wooden stake in her Underworld, iff'yuknowwhaddi'msayunn! That's right, jag är en joke-reuser! Redigerad 4 mars, 2010 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Kate Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Hur kunde Elisha slå ut Scarlett? Visst hon är snygg, men Scarlett är ju fan finalkandidat, inte Elisha. Kate är också snyggare än Elisha... ...men snyggast/sötast/vackrast/bäst är Natalie Portman! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Suck.. Jag hade hoppats att du glömt bort denna, Umb. Jag vill inte rösta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Kate - I'd... Use my wooden stake in her Underworld, iff'yuknowwhaddi'msayunn! That's right, jag är en joke-reuser! Kate! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Resultat: Elisha Cuthbert [59.46%] Kate Beckinsale [40.54%] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 SEMIFINAL I http://img229.imageshack.us/img229/5641/bbs1.jpg http://img169.imageshack.us/img169/754/bbbracket3.th.jpg Autolås: 15:00 CET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Varför gör du så här Umberto? VARFÖR?! Don't make me choose! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Portman alla trädgårdsstater/drottningar/lönnmördare/frihetskämpar i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2010 Portman såklart, är folk galna?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts