iweX Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Megan...- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 När jag hör ordet Babe så är inte Natalie Portman direkt det första jag tänker på om vi säger så. Hon är mer en vacker kvinna men ingen babe. En babe är för mig någon som man inte skulle tveka 1 sekund på att klicka på länkar på msn för att få se naken.. typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Det var ingen smickrande bild på Portman du hittat. Men väljer henne ändå, ser för det mesta bättre ut. Det var då ett jäkla tjat om bilderna! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Personligen tycker jag att bilden är ok. Den skulle vara relativt färsk och helst inte från en photoshoot (eftersom de oftast är så extremt retuscherade) - så, jag valde den där. När jag hör ordet Babe så är inte Natalie Portman direkt det första jag tänker på om vi säger så. Hon är mer en vacker kvinna men ingen babe. En babe är för mig någon som man inte skulle tveka 1 sekund på att klicka på länkar på msn för att få se naken.. typ Semantics, schemantics. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Portman! Megan såg..... skum ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Resultat: Natalie Portman [70.59%] Megan Fox [29.41%] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Åttondelsfinal II http://pici.se/pictures/FKhPgstfv.jpg http://img171.imageshack.us/img171/5739/bbbracket2.th.jpg Lås: 13:00 CET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Hayden, men egentligen så är ingen av dem så där smokin'.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Hilary Duff! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Hur fan.. hur gick detta till? Nåväl. Jag röstar på Hayden, för hon lär inte ha någon chans ALLS mot Portman! Obviousness: Hilary = bättre gentemot Hayden. Redigerad 9 februari, 2010 av Boomer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Hilary Duff! ^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Duff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Hilary, she could Duff... I'd Duff her... any Duff of the wee... Nej, jag vet inte var jag är på väg med den här. Hilary Duff, iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Vote: Hilary Duff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Hilary, she could Duff... I'd Duff her... any Duff of the wee... Nej, jag vet inte var jag är på väg med den här. Hilary Duff, iallafall. I'd Buff The Duffs Muff Any Day. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 DUFF BEER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Båda är mumsiga, men Hayden vann! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Hilary. Duff said Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Resultat: Hilary Duff [55.00%] Hayden Panettiere [45.00%] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Åttondelsfinal III http://img692.imageshack.us/img692/5469/bbm3g.jpg http://img171.imageshack.us/img171/5739/bbbracket2.th.jpg (Finns en liten risk att jag inte kan uppdatera imorgon btw!) Lås: 10:00 CET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Som vanligt är jag först och röstar, och rösten faller på Rachel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts