Sniper Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Gissa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen bell? fy fan.. Hendricks got my vote. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 For whom the Bell tolls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Oh, that Kristen could ring my Bell any day of the week, 'ffy-huknow-huddi'msayin'! Ahum, vote: Kristen Bell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen Bell var mer populär än vad jag trodde (eller så är det för att motståndet imo var rätt dåligt)! Trevligt trevligt, självklart röstar jag själv på henne med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen Bell var mer populär än vad jag trodde (eller så är det för att motståndet imo var rätt dåligt)! Trevligt trevligt, självklart röstar jag själv på henne med. I filmen Forgetting Sarah Marshal är hon SIHFDSIODJSIODJSIODJSIODJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Jag röstade på kristen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2010 Slutresultat, grupp H: 1. Kristen Bell [65.12%] 2. Sarah Michelle Gellar [18.60%] 3. Christina Hendricks [13.95%] 4. Nicole Linkletter [2.33%] ---- Sådär. Nu tar BB paus och återkommer på söndag eller måndag. Thank you, come again. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 (redigerad) Åttondelsfinal I http://img31.imageshack.us/img31/328/bbm1.jpg http://img171.imageshack.us/img171/5739/bbbracket2.th.jpg Lås: 16:00 CET (typ..) Redigerad 8 februari, 2010 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Lätt. Megan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Natalie ska vinna hela skiten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Det var ingen smickrande bild på Portman du hittat. Men väljer henne ändå, ser för det mesta bättre ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Klassisk skönhet ftw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Portman alla dagar i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Nattie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Megan Fox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Portman! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag väljer kuksugarläpparna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Jag väljer kuksugarläpparna. Det går inte att stava 'botox' utan 'Megan Fox'. Eller... Det går inte att stava det utan de två sista bokstäverna i hennes namn. And that's gotta vouch for something? Nej, det var långsökt. Hursomhelst - Natalie Portman. Alltid. http://www.youtube.com/watch?v=KpMPFGBtE7Q Redigerad 9 februari, 2010 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag röstade på Portman, hon ser helt okej ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts