Boomer Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Wut? What Sniper said. + Det var skönare med bokstäver (siffror är överskattade) än att skriva hela namn (plus att kvinnor bara är objekt, så vad spelar det för roll). troll'd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Kate från mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Yvonne. Vem fan nominera sessan, o vilka röstar på henne?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Kate fick min röst, men Cobie var också väldigt fin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Yvonne. Vem fan nominera sessan, o vilka röstar på henne?! Jag, why? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Slutresultat, grupp G: 1. Cobie Smulders [37.25%] 2. Kate Beckinsale [33.33%] 3. Yvonne Strahovski [19.61%] 4. Prinsessan Madeleine [9.80%] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 GRUPP H http://img684.imageshack.us/img684/8660/bbgrh.jpg http://img10.imageshack.us/img10/2941/bracketb2.th.png Sista gruppen, you guys! Autolås: 12:00 CET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen Bell! Den dära första ser inte klok ut, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Gellar. Den enda jag skulle kunnat tänka mig att ligga med. Bell var en möjlighet. Men hon såg för gammal ut till slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen Bell! Och vadå ser för gammal ut? Hon är ju pytteliten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Inge tvivel om vem som ringer i min klocka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen Bell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Inge tvivel om vem som ringer i min klocka! haha.. Den va bra faktiskt Weener: Ja hon SER gammal ut. Sen är hon väl inte så old men ja.. Gellar ser ung o knullvänlig ut så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Buffy <3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Vad är det för konstig bild har du tagit till Linkletter? Votar på henne ändå då hon ser bra ut på andra bilder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Vad är det för konstig bild har du tagit till Linkletter? Votar på henne ändå då hon ser bra ut på andra bilder. Haha, konstig? Jag tror jag tog första bästa jag hittade med google. För övrigt har jag strävat efter att använda de bilder ni postade när ni nominerade med undantag av om bilden var för liten eller för lågupplöst etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Bell! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 BEeeeeeeellll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Kristen Bell! Kristen Bell! Kristen Bell. Bell! BEeeeeeeellll ^this Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Inge tvivel om vem som ringer i min klocka! Inge tvivel om vilken religion jag tillhör! --- Bara jag som inte klarar av Gillar btw? Hon ser så sjukt dum ut, plus att hennes skådespel i Buffy är under all kritik! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts