borkyo Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 NÅgon som är sugen på GTA2 turnering eller bara lite spel online? posta här så jag ser hur många som vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Jag har minsann funderat på det, jag kan nog vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Inget intresse, people? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Jag som är gammal inbiten GTA2 MP-spelare skulle absolut inte banga på en turnering om vi fick ihop tillräckligt med folk, dvs minst 4, helst 6-8 deltagare. Dessvärre tror jag att intresset är ganska svalt för ett så gammalt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag som är gammal inbiten GTA2 MP-spelare skulle absolut inte banga på en turnering om vi fick ihop tillräckligt med folk, dvs minst 4, helst 6-8 deltagare. Dessvärre tror jag att intresset är ganska svalt för ett så gammalt spel. Om vi bumpar tillräckligt ofta får vi nog ihop 8 pers till slut. Vi har ju tre hittills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar90 Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Om vi bumpar tillräckligt ofta får vi nog ihop 8 pers till slut. Vi har ju tre hittills? äre fortfarande aktuellt? har hamachi server GTAhuj2 no password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts