tiger138 Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Skaffade det i fredags.Har då bara lirat lite upptäckte ganska snabbt att dom flesta servar är oseriösa. Nu undrar jag om det finns nån bra roleplay/reallife server. OBS:Ingen tyska,japanskt,kinesika servar:obs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mavtias Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Skaffade det i fredags.Har då bara lirat lite upptäckte ganska snabbt att dom flesta servar är oseriösa. Nu undrar jag om det finns nån bra roleplay/reallife server. OBS:Ingen tyska,japanskt,kinesika servar:obs Japp, Jag kör en server, GTAPoliceMods.com Roleplay. 174.36.235.156:5100 // Host @ serverFFS.com Plats: San Fierro Språk: Engelska! Gamemode: GPM Roleplay (INTE Godfather Edit, före detta ERP Roleplay) Vi har mest folk ifrån USA, så Engelska är ett måste. Vi behöver folk från Europa för att fylla servern med folk när USA sover ^^. Vi har 15-20+ spelare varje natt (Svenk Tid). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts