Flaskan Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 BUMP! Idag blev det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Idag. Redigerad 3 september, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) är härlig att sjunga. Riktigt feelgood när man kommer upp i falsett under det sköna... wooandet! Redigerad 3 september, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Brukar sjunga irländska låtar, speciellt The Rocky Road To Dublin och Molly Malone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Today... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 (redigerad) EDIT .. och så får man inte glömma den här kärvänliga låten: Redigerad 12 september, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Idag bestod min konsert av: Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat The Wombats - Kill The Director The Wombats - Lets Dance To Joy Division The White Stripes - Hotel Yorba Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Bara jag som pratar med mig själv i duschen? Enda stället jag överhuvudtaget pratar med mig själv dessutom. Ibland är det så konstiga saker jag pratar om så att jag ställer frågan "Vad håller jag på med egentligen?" för att sedan fortsätta prata om det jag nyss sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Bara jag som pratar med mig själv i duschen? Enda stället jag överhuvudtaget pratar med mig själv dessutom. Ibland är det så konstiga saker jag pratar om så att jag ställer frågan "Vad håller jag på med egentligen?" för att sedan fortsätta prata om det jag nyss sa. Pratar ganska mycket med mig själv annars men inte i duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Igår höll jag Aerosmithkonsert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Bumpelibump. Hade en förbannat bra konsert i duschen idag. Setlist: 1. Broder Daniel - Shoreline 2. The Libertines - Music When the Lights Go Out 3. Charlie Kelly - Dayman (It's Always Sunny in Philadelphia. Episk låt.) 4. Oasis - Live Forever 5. Pulp - Common People Riktigt bra sound, och glömde inte bort texten nån gång. Nu, varför jag bumpade tråden: Sjunger ni bara när ni börjat duscha? Eller börjar ni innan? Ibland börjar jag när jag går in i badrummet, men ibland väntar jag till jag gått in i duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Kan hända att jag sjunger i en rostig röd mercedes. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Drog igenom några arior i morse; stående ovationer från både tvål och balsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Muse - Plug in Baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Idag så blev det Andrew W.K. - Party Hard. Helikoptern blev då ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Sjunger? Jag spelar jazztrumpet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Sjunger? Jag spelar jazztrumpet! Pics or it never happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Är ni seriösa eller myttar ni bara? Vem fan sjunger i duschen? Förutom på film. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Finns det någon forumit här på forumet som brukar sjunga duett med sin flickvän/pojkvän? Undra ba' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts