Frusciante Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 På grund av den fina akustiken så sjunger väl nästan alla i duschen, vad brukar du sjunga? Blev en blandad konsert från mig idag, inledde med hela Hotel Yorba med The White Stripes, den följdes upp av snuttar av andra låtar av samma band, som Fell In Love With A Girl, Apple Blossom och Icky Thump. Efter nästan hela The Hardest Button to Button gick jag över till att sjunga hela The Past Recedes med John Frusciante. Jag avslutade sedan med inledningen av Someday med The Strokes och att skrika COOOUUNQUUEEEEST! Från inledningen av låten med samma namn av TWS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Ingenting. FNISS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Haha var inne i duschen nyss och sjöng, Unintended - Muse, My Girls - Animal Collective och Dance Little Liar - Arctic Monkeys. Har ingeeeeen aning varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Andreas Grega - Dom hade mycket att säga Bästa låten att sjunga i duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Andreas Grega - Dom hade mycket att säga Bästa låten att sjunga i duschen. Jag måste hålla med. Men det är inte bara i duschen jag har funnit mig själv sjungandes på den låt under den senaste tiden utan det är rätt ofta och i de flesta situationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Jag längtar efter att bo ensam så jag verkligen kan sjunga ut i duschen. Vågar inte riktigt göra det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Jag förstår verkligen inte varför folk sjunger i duschen. Varför i duschen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Jag förstår verkligen inte varför folk sjunger i duschen. Varför i duschen? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Andreas Grega - Dom hade mycket att säga Bästa låten att sjunga i duschen. Den... ...och THE PROCLAIMERS! http://www.youtube.com/watch?v=sd1IfDN6VKY Dadadada-delen är ju helt sjuk i duschen, synd att man inte duschar tillsammans med någon så man kan göra ekot! --- Blondie och Scissor Sisters funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 ...och THE PROCLAIMERS! The Proclaimers är underbar bilmusik Jag sjunger vadhelst jag lyssnar mycket på för tillfället. Med andra ord varierar det enormt från gamla julklassiker till Winnerbäck. Jag hittar även ofta på egna låtar eller sätter osammanhängande texter till låtar jag inte kan exakt alla orden i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Puff, The magic dragon eller Lemon Tree har det vart på senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 (redigerad) För tillfället: Första versen i Revelations av Iron Maiden O God of Earth and Altar, Bow down and hear our cry, Our earthly rulers falter, Our people drift and die, The walls of gold entomb us, The swords of scorn divide, Take not thy thunder from us, But take away our pride Komplett med vibrato i rösten och allt. Redigerad 24 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Pink Floyd, Metallica och händelsevis nån Coldplay eller Keane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings, för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 (redigerad) Jag förstår verkligen inte varför folk sjunger i duschen. Varför i duschen? Äsch, det är ju så ohyggligt tråkigt att bara stå där som en bortkommen snusmumrik och stirra in i kakelplattorna. Nä, att vara i duschen är som att sitta i fyllecell - när man en gång är där kan man lika gärna sysselsätta sig med att framföra ett sångnummer. Det har jag alltid sagt. En låt är ständigt återkommande i min personliga repertoar, nämligen Dean Martins That's Amore! Den framförs ofta! Wheeeeeen the mooon hits your eye like a big pizza pie THAAAAAAT'S AMOOORE! Wheeeen the.. . http://img33.imageshack.us/img33/3333/musicsingguitar.gif Jag brukar även hålla improviserade tal och föreläsningar i duschen - det kan handla om allt från spännande bronsålderskrigföring till varför man inte ska stanna och fråga om vägen. Vanligtvis förrättas mina tal på högtidlig och korrekt brittisk engelska och inleds med "My lords". Det har även hänt att jag har haft den otroliga äran att vinna Oscarstatyetter (!) (i form av raklödder-flaskor) i duschen och då har jag givetvis framfört ett tårstänkt och innerligt tacktal inför den samlade åhörarskaran silverfiskar. Redigerad 25 januari, 2010 av Umberto 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Äsch, det är ju så ohyggligt tråkigt att bara stå där som en bortkommen snusmumrik och stirra in i kakelplattorna. Nä, att vara i duschen är som att sitta i fyllecell - när man en gång är där kan man lika gärna sysselsätta sig med att framföra ett sångnummer. Det har jag alltid sagt. En låt är ständigt återkommande i min personliga repertoar, nämligen Dean Martins That's Amore! Den framförs ofta! Wheeeeeen the mooon hits your eye like a big pizza pie THAAAAAAT'S AMOOORE! Wheeeen the.. . http://img33.imageshack.us/img33/3333/musicsingguitar.gif Jag brukar även hålla improviserade tal och föreläsningar i duschen - det kan handla om allt från spännande bronsålderskrigföring till varför man inte ska stanna och fråga om vägen. Vanligtvis förrättas mina tal på högtidlig och korrekt brittisk engelska och inleds med "My lords". Det har även hänt att jag har haft den otroliga äran att vinna Oscarstatyetter (!) (i form av raklödder-flaskor) i duschen och då har jag givetvis framfört ett tårstänkt och innerligt tacktal inför den samlade åhörarskaran silverfiskar. Haha! Själv brukar jag inte sjunga i duschen. De få gånger jag har gjort det har det varit låtar jag nyss har hört, och ibland nynnar jag hardstylemelodier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Haha Umberto, fantastiskt! Jag brukar idka rap samt olika former av nationalromantiserande folksång. Ibland brukar även tal till det kommande riket smidas och övas på. Självklart kör jag det gärna på hobbytyska med ren Hitler-retorisk eufori, obwohl ich nicht beherrscht die deutsche Sprache. It's funny cuz it's true. Wohl fühlen, kameraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 På senare tid har jag börjat gurgla vatten och säga "ah-rah-rah-rah-rah-rah-rah". Låter skitkul! Gills det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Jag sjunger gärna högt men aldrig i duschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 (redigerad) På senare tid har jag börjat gurgla vatten och säga "ah-rah-rah-rah-rah-rah-rah". Låter skitkul! Gills det? Om det låter likt Lady Gaga - Bad Romace så ^^ Like this! Redigerad 25 januari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts